Een zeer aanpasbaar CRM-systeem zoals Act! kan je helpen bij het creëren van het unieke platform dat jouw verkoop-, marketing- en klantenserviceteams nodig hebben om een concurrentievoordeel te behalen.
Van lichte personalisatie tot volledige aanpassing, Act! is een zeer flexibel CRM-systeem dat bedrijven in alle soorten en maten in staat stelt een platform te creëren dat perfect is afgestemd op de processen van hun teams en hun unieke zakelijke behoeften.
Voeg zoveel velden toe als je nodig hebt en geeft je toegang tot een uitgebreide set klantinformatie, waaronder contactgegevens, e-mails, documenten, activiteiten, updates van sociale media, aankoopgeschiedenis, voorkeuren, laatste interacties en meer!
Maak je CRM-ervaring echt van jouw door de lay-out van de interface aan te passen, je verkoopcyclus aan te passen en complexe gegevenssets te beheren met Custom Tables.
Gebruik een CRM-applicatie die is aangepast aan jouw branche door eenvoudige kant-en-klare branchespecifieke sjablonen van Act! CRM voor verzekeringen, onroerend goed, financiële diensten, productie, projectbeheer, ondersteuning en meer.
Gratis en gemakkelijk in te stellen 14 dagen proefversie
Bij het kiezen van een nieuw Customer Relationship Management-systeem kunt je jouw bedrijfsprocessen aanpassen aan standaard software of de software aanpassen aan je bedrijfsprocessen. Wilt je weten welke aanpak geschikt is voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op voor gratis advies.
Ja, in Act! kun je meer dan 60 kant-en-klaar-velden aanpassen en een onbeperkt aantal extra velden maken.
Als onderdeel van je Act! CRM-abonnement is ons team van CRM-productexperts er om je te ondersteunen en te helpen bij het optimaal benutten van de functies van Act!, inclusief de aanpassingsmogelijkheden.
Aanpasbare tabellen nemen CRM-aanpassingen volledig door complexe gegevenssets, unieke bedrijfsprocessen en gespecialiseerde industriepraktijken samen te brengen in Act!. In de praktijk kunnen aanpasbare tabellen gebruikers in staat stellen zeer gespecialiseerde informatie te bekijken en te beheren, zoals de details van een individuele verzekeringspolis, productverkoop, hypotheek of project voor een bepaald contact. Meer informatie over aangepaste tabellen.
Act! biedt out-of-the-box branchespecifieke sjablonen voor consulting, evenementenplanning, verzekeringen, leningen, hypotheken, productvoorraad, projectbeheer, onroerend goed, service, software en ondersteuning.
“De samenwerking bevalt heel goed. We hebben te maken met kundige mensen, goed bereikbaar en gericht op het zo snel mogelijk verhelpen van eventuele problemen”
“De verwachtingen die we van Act! hadden, worden waargemaakt. We ontdekken steeds nieuwe functionaliteiten.”
“Dankzij het bundelen van eerder separaat werkende systemen, kunnen we klanten nu nog beter bedienen.”
“Dit systeem is – in ons geval – ultiem afgestemd op het leggen van allerlei koppelingen tussen voorheen separaat opererende databestanden.”
“Of je het bij Act! CRM nu driedimensionaal, ondersteboven of van rechts naar links wilt hebben: het kan allemaal.”
“Act! CRM heeft ervoor gezorgd dat onze offline marketing en communicatie een grote efficiëntieslag hebben gemaakt.”
“Onze interne en externe communicatie is dankzij Act! CRM en de Bezoekregistratie App sterk geprofessionaliseerd”
“Onze inkomsten zijn gegroeid, de klanttevredenheid is groot en de efficiency is toegenomen. Ik kan het niet anders zien dan dat Act! CRM in deze positieve ontwikkelingen een relevante rol speelt.”
“In één oogopslag zijn belangrijke gegevens als omzetcijfers, managementrapportages en verkoopverwachtingen te bekijken”
©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Swiftpage product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of Swiftpage ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.