(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:780607,hjsv:6}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

Act! CRM implementatie

TendenZ hecht veel waarde aan een gestructureerde CRM-implementatie

TendenZ hecht dan ook grote waarde aan een gestructureerd en bewezen implementatietraject, waarbij wij aandacht besteden aan alle facetten die nodig zijn voor een geslaagde CRM-implementatie binnen elke organisatie. Hierbij kun je denken aan onder andere de volgende stappen.

Een gedegen advies voorafgaand aan de CRM-implementatie

Voorafgaand aan de implementatie nemen wij alle eisen en wensen met je door. Hierbij denken onze gecertificeerde Act! CRM-consultants en Act! CRM-adviseurs uiteraard met je mee om zo tot een optimaal advies te komen. Op basis van dit voortraject kunnen wij gelijk kijken welke Act! CRM versie het meest geschikt is, wat de wensen rondom Act CRM op uw mobiel zijn en of er integraties / koppelingen zijn die bijdragen een optimale omgeving.

Een duidelijke communicatie tijdens de CRM-implementatie

Bij de CRM-implementatie wordt vaak een administrator/contactpersoon aangewezen die als aanspreekpunt voor onze Act! CRM-consultants dient voorafgaand en tijdens het implementatietraject. Deze administrator is vaak geen systeembeheerder, maar een medewerker die het bedrijfsproces goed kent en na oplevering binnen de organisatie als aanspreekpunt kan dienen.Tijdens de CRM-implementatie worden de verschillende stappen van de implementatie continu doorgenomen met de administrator(s) en dit gebeurt uiteraard ook bij de algehele oplevering van de CRM-implementatie.

Act! CRM-training

Bij een optimale CRM-implementatie adviseren wij een Act! CRM-training voor de gebruikers. Tijdens deze training ligt de nadruk op het bedrijfsproces, waarbij we werken met aansprekende voorbeelden en tevens de nadruk leggen op de voordelen die Act! CRM biedt voor alle gebruikers en de organisatie als geheel. Deze werkwijze draagt bij aan een optimaal draagvlak onder de gebruikers. Naast de Act! CRM-training geven wij de administrators binnen de organisatie extra kennis bij waarmee ze de Act!-omgeving eenvoudig zelf kunnen beheren, nieuwe velden/lay-outs kunnen aanmaken, rechten kunnen toekennen, imports kunnen doen etc. Mochten er specifieke behoeften zijn, dan kunnen wij de Act! trainingen daar eenvoudig op aanpassen.

Evaluatie en optimalisatie

Wanneer je na de oplevering en de Act! training enkele weken met Act! hebt gewerkt, plannen wij graag nog een evaluatiemoment in en kunnen wij, wanneer nodig, de Act! processen nog enigszins bijschaven.

Een dergelijk stappenplan bij een CRM-implementatie zorgt ervoor dat Act! CRM goed wordt ingericht en optimaal bijdraagt aan de groei van je organisatie.

CRM-implementatie stappenplan

Hieronder vind je het stappenplan dat wij hanteren bij de Act! CRM-implementatie.

Hoe kies je de beste CRM-oplossing?

Ja, ik wil graag op de hoogte blijven van de nieJetjes rondom onze product- en dienstverlening.
var image = document.createElement("img"); image.src ='//connect.onlinesucces.nl/?cookie=0&i=5ccbbb61232107f5a7c340077672aeca5e301fe7&ts='+new Date().getTime()+'&f='+encodeURIComponent(document.location.href)+'&r='+encodeURIComponent(document.referrer)+'&t='+encodeURIComponent(document.title); var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();