(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:780607,hjsv:6}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv='); __sgConfig = { c: '001-471f4437-f189-4bcc-a123-b4950fb378bf', siteid: ''};

Act! Support

TendenZ heeft voor haar relaties verschillende vormen van ondersteuning en service om ervoor te zorgen dat je snel door kunt werken wanneer er vragen zijn over de werking van Act! Daarbij wordt iedere Act! Premium-versie standaard geleverd met e-mailsupport. En mocht je nog sneller antwoord willen op je vragen, dan kun je ook veel informatie terugvinden in de Act! knowledgebase.

Meer Act! Resources

Kom je er alsnog niet uit?


Vind antwoord op je vragen en lees artikelen over verschillende relevante onderwerpen m.b.t. Act!

Knowledgebase

Stel een vraag aan één van onze Act! CRM-consultants om snel je probleem te verhelpen.

Stel een vraag

var image = document.createElement("img"); image.src ='//connect.onlinesucces.nl/?cookie=0&i=5ccbbb61232107f5a7c340077672aeca5e301fe7&ts='+new Date().getTime()+'&f='+encodeURIComponent(document.location.href)+'&r='+encodeURIComponent(document.referrer)+'&t='+encodeURIComponent(document.title); var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();