nomenuandupperbar: nee

Veel aandacht voor CRM advies

Wij hechten veel waarde aan een gedegen advies waarbij wij samen met u kijken hoe u door middel van CRM beter uw doelstellingen kunt realiseren en uw resultaat kunt verbeteren.

Neem contact met ons op

CRM Advies

TendenZ is specialist op het gebied van CRM software. CRM (Customer Relationship management) is een strategie waarbij veel waarde wordt gehecht aan optimaal relatiebeheer, of dit nu klanten, leveranciers, medewerkers of leden zijn. Aan de hand van een gedegen CRM advies helpen wij je bij het inrichten en optimaliseren van je CRM proces en daarbij de CRM software. De kracht van een goed CRM systeem ligt in het inzichtelijk maken van analytische processen, kennis van je relatiebestand en het sneller kunnen schakelen met uw relaties. Door de data in uw CRM systeem up-to-date te houden beschikt u altijd over accurate en actuele informatie over uw relaties, wat weer bijdraagt aan een beter resultaat.

Met een goed CRM programma verzamel je klantgegevens uit alle onderdelen van je organisatie, zodat iedere medewerker bij een klantcontact een helder beeld krijgt van de klantgeschiedenis. De medewerker weet ook snel en goed geïnformeerd in te springen op de wensen van de klant, wat bijdraagt aan een optimale klantrelatie en klantenloyaliteit.

Act! CRM producten

Wij helpen je graag met een CRM advies op maat. Onze CRM adviseurs helpen je graag bij het maken van de keuze voor het juiste Act! CRM pakket. Daarbij kan Act! CRM volledig worden aangepast aan de eisen en wensen (bedrijfsprocessen) van jouw organisatie. De software is ideaal voor het beheren van alle relatiegegevens, documenten, verkoopkansen, projecten, producten en meer. Met behulp van MS Office en Google integraties kan je werkprocessen verder structureren, waardoor je je klanten en alles binnen je organisatie nauwkeurig kunt volgen.

Verschillende mogelijkheden

De mogelijkheden van Act! CRM zijn volledig af te stemmen op de behoefte van je organisatie en de bedrijfsomgeving. Daarbij hangt het slagen van een CRM systeem mede af van de discipline van de gebruiker. Daarom zorgen wij ervoor dat Act! CRM optimaal is ingericht voor de gebruiker, de afdeling of de gehele organisatie. Met één druk op de knop vindt de medewerker alle voor hem benodigde gegevens. Alles wat overbodig is heb je niet in het zicht. Je hebt dus een compleet en helder overzicht van alles wat je wilt weten van je relaties:

Al deze informatie wordt overzichtelijk vastgelegd en bijgehouden met datum- en tijdregistratie. Met de directe zoekfunctie heb je direct toegang tot deze essentiële informatie.


Interesse in CRM advies?

Wij nemen graag contact met je op voor het maken van een afspraak.

Neem contact met ons op