De selecties die we binnen Act! kunnen maken zijn echt goud waard.

Een goed georganiseerde database en gestroomlijnde processen zijn voor Meaningful Matters essentieel. Meaningful Matters organiseert opleidingen in het maatschappelijke- en zorgdomein en maakt hierbij gebruik van Act! CRM en het klantenportaal dat de developers binnen TendenZ hebben gebouwd. Linda Boerman is verantwoordelijk voor de data en ICT binnen Meaningful Matters en vertelt hoe de oplossingen van TendenZ helpt om overzicht te houden en de communicatie met klanten te verbeteren.

Succesverhaal Meaningful Matters
Klantverhaal Meaningful Matters - portal live

“De samenwerking met TendenZ verloopt altijd prettig en laagdrempelig; ze denken mee, zijn persoonlijk betrokken en komen snel met oplossingen.”

Linda Boerman, Database beheer & Regisseur ICT


Meaningful Matters werkt al sinds 2010 met Act! via TendenZ. “Onze organisatie heeft destijds bewust gekozen voor een systeem dat goed aan te passen is aan onze processen,” vertelt Linda. “Act! CRM bleek het meest flexibel en aanpasbaar naar onze wensen. Dat is voor ons nog steeds de grootste kracht.”

Opleidingen met maatschappelijke impact

Meaningful Matters ontwikkelt en organiseert opleidingen op het gebied van zorg en maatschappij. “We kijken waar behoefte aan is in de markt en hoe we opleidingen kunnen vormgeven die daar echt op aansluiten,” vertelt Linda. “Daarvoor hebben we op kantoor een team van projectmanagers dat zorgt dat alles goed verloopt. Data speelt daarin een belangrijke rol en ik zorg dat alle gegevens kloppen en dat we ze op de juiste manier kunnen gebruiken.”

Act! CRM zorgt voor een basis waarin alle data samenkomt

“Als je weet hoe Act! werkt, dan werkt het heel prettig,” vertelt Linda. “We gebruiken de marketingmodule voor nieuwsbrieven, opportunity’s voor salesoverzicht en natuurlijk de contacten om alle gegevens actueel te houden. Zo weten we zeker dat de juiste mensen de juiste informatie ontvangen.”

Door slim gebruik te maken van groepen en selecties houdt Meaningful Matters grip op hun data. “De selecties die we binnen Act! kunnen maken zijn echt goud waard. We hebben controlegroepen, mailinggroepen, salesgroepen, eigenlijk alles wat we nodig hebben,” vertelt Linda. “Zo kunnen we snel inspelen op wat er speelt.”

Eén centraal portaal

Naast Act! gebruikt Meaningful Matters een klantenportaal dat speciaal voor hen is ontwikkeld door TendenZ. “Toen het portaal live ging, zijn we overgestapt op de API-koppeling,” legt Linda uit. “Dat werkt erg goed. Onze projectmanagers werken er dagelijks in en het zorgt voor rust en overzicht in alle processen.”

Persoonlijk contact en snelle service

Over de samenwerking met TendenZ is Linda duidelijk: “Het contact met Rolf en de helpdesk is heel prettig. Ze zijn duidelijk, behulpzaam en weten wat prioriteit heeft. Problemen worden snel opgepakt.”

Ook over het contact met Frank is Linda enthousiast. “Hij is altijd bereikbaar, denkt mee en houdt ons op de hoogte van dingen als nieuwe strippenkaarten of wijzigingen. Het voelt vertrouwd om te weten dat je gewoon even kunt bellen als er iets is.”

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();