Relatiebeheer software

Tendenz is specialist op het gebied van relatiebeheer software. Wij ondersteunen bedrijven die belang hechten aan relatiebeheer en documentmanagement. Met een professioneel CRM advies helpen wij u optimaal bij het verbeteren van uw dienstverlening.

Waarom gebruikmaken van relatiebeheer software?

Relatiebeheer software is zeer belangrijk voor uw bedrijf. Met behulp van goede CRM applicaties structureert u uw documenten en verbetert u het klantcontact. Wij selecteren voor u de meest geschikte software en de implementatie in uw bedrijf staat daarbij centraal. Customer Relationship management zijn de methodieken, software en de strategieën om de relaties met klanten te organiseren en te managen. Het voornaamste doel is klantenbinding. Het is mogelijk om een database te onderhouden met daarin alle gegevens over de klanten en onder andere het bedrijf zelf.

Diverse CRM pakketten van Act!

Bij ons kunt u terecht voor een op maat gesneden relatiebeheer software advies voor uw bedrijf. Onze deskundige adviseurs helpen u graag bij het maken van een keuze voor het juiste CRM pakket. Met ons CRM systeem Act! kan elk softwarepakket worden aangepast aan de processen van uw eigen organisatie. De software is ideaal voor het beheren van documenten, gegevens, projecten en producten. Met de Microsoft Office en Excel integratie kunt u werkprocessen en documenten structureren, waardoor u uw klanten en uw bedrijf nauwkeurig kunt volgen. Op deze manier kunt u de relatie met uw klanten aanzienlijk intensiveren.

Verschillende mogelijkheden

De mogelijkheden van ons CRM programma zijn volledig af te stemmen op de behoefte van uw organisatie en de bedrijfsomgeving. Het slagen van een CRM systeem hangt mede af van de discipline van de gebruiker. Daarom zorgen wij ervoor dat Act! optimaal is ingericht voor de gebruiker, de afdeling of de gehele organisatie. Met één druk op de knop vindt de medewerker alle voor hem benodigde gegevens. Alles wat overbodig is heeft u niet in het zicht. U heeft dus een compleet en helder overzicht van alles wat u wilt weten van uw relaties:

  • Documenten
  • E-mail
  • Activiteiten en geschiedenis
  • Verkoopkansen
  • Projecten
  • Link met sociale media
  • Koppeling met webservices

Al deze informatie wordt overzichtelijk vastgelegd en bijgehouden met datum- en tijdregistratie. Met de directe zoekfunctie heeft u direct toegang tot deze essentiële informatie.

Vraag de demo aan

Door onze gratis demo van Act! aan te vragen kunt u zelf ervaren hoe het gebruik van deze relatiebeheer software is.