Relaties met klanten opbouwen is één ding, maar hoe zorg je ervoor dat je deze relaties ook echt goed onderhoudt? Dat is waar CRM management het verschil maakt. Maar wat houdt CRM management precies in en welke rol speelt Act! CRM hierin?
CRM management draait om het efficiënt beheren van alle interacties met je klanten – van eerste contactmoment tot lange termijn relatie. Het doel? Hogere klanttevredenheid, sterkere klantrelaties en meer omzet.
Uiteraard kan je met CRM management veel meer dan alleen de klanttevredenheid en de omzet verhogen. Zo kan je bijvoorbeeld ook:
Binnen CRM management zijn er verschillende manieren om het in te zetten:
TendenZ is al meer dan 25 jaar een betrouwbare CRM-partner voor veel bedrijven in de Benelux die op zoek zijn naar een CRM-systeem. Met ons CRM-systeem Act! leggen we de focus op midden- en kleine bedrijven (MKB) ongeacht in welke branche je werkzaam bent. Wij bieden op maat gemaakte CRM-oplossingen die aansluiten bij de unieke behoeften van ieder bedrijf.
Act! CRM is een krachtige tool voor CRM-management. CRM wordt namelijk gecombineerd met Marketing Automation waardoor bedrijven naast het efficiënt beheren van klantgegevens ook gerichte marketingcampagnes kunnen uitvoeren. Hieronder vind je een lijst met de belangrijkste functies van Act! CRM:
Dus, in een tijd waarin klantrelaties steeds belangrijker worden is CRM management onmisbaar. TendenZ biedt een krachtige CRM-oplossing die gericht is op de unieke behoeften van het MKB: Act! CRM. Met de uitgebreide ondersteuning en op maat gemaakte diensten van TendenZ kan jij langdurige relaties opbouwen én onderhouden met je klanten.
Benieuwd geworden hoe CRM management jouw bedrijf kan ondersteunen? Neem dan contact met ons op!
Meer leads, sterkere relaties en slimmere sales. Ervaar hoe Act! CRM je bedrijf laat groeien.
Geen creditcard nodig
Start in 1 minuut!
©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.