Bel nu 010 2950 600 of Probeer gratis »
« Terug naar blog hoofdpagina

Mobile CRM met Act! CRM Anywhere

Eén van de meest voorkomende vragen die wij krijgen gaat over mobile CRM, oftewel toegang tot de relatiegegevens wanneer men buiten kantoor is. Iedereen wil gegevens uit de database kunnen benaderen ongeacht waar men is of welk apparaat men gebruikt. 

Act! CRM is het enige CRM pakket dat een hoge mate van functionaliteit en flexibiliteit biedt om te werken zoals u wilt.

 
Act Mobile CRM

Act! Anywhere Mobile CRM

Wij noemen dit Act! CRM Anywhere

Laten we hier eens induiken. Wanneer u uw Act! database op uw computer wilt gebruiken, kunt u de Windows-versie van Act! CRM op uw eigen computer installeren. En wanneer u een Act! database heeft op een gehoste locatie of gebruikmaakt van de Act! web-editie op uw eigen server, dan kunt eenvoudig uw webbrowser starten en uw database via de Cloud benaderen.

Act! CRM via een Terminal / Citrix server

Een andere mooie oplossing is gebruik te maken van een terminal server, waarmee u op afstand verbinding maakt met een Windows-bureaublad op uw server. Hierdoor kunt u op dezelfde manier werken als wanneer u een Windows-versie van Act! heeft. TendenZ kan u volledig voorzien van een beveiligde terminal-serveromgeving inclusief Act! CRM. Meer informatie? Neem gerust contact op, wij informeren u graag over de mogelijkheden voor uw organisatie

Act! Mobile CRM op uw Smartphone of Tablet

Wanneer u een tablet of smartphone gebruikt, kunt u uw database benaderen via de Act Mobile CRM-oplossingen die geoptimaliseerd zijn voor de iOS of Android OS. Met behulp van deze optie kunt u nieuwe activiteiten maken en afvinken, e-mails versturen vanuit een Act! record en contactpersonen, groepen, bedrijven en verkoopkansen opzoeken. Eigenlijk alles wat u zou doen als u achter uw computer zou zitten. U kunt ook één van de vele apps uit de App Store installeren die remote desktop-verbindingen op een iPad mogelijk maken. Klik hier voor meer informatie over de mobiele oplossingen voor Act! CRM.

Act! CRM op de Mac

Wanneer u een Mac gebruikt, kunt u uw database benaderen via de browser. U kunt ook verbinding maken naar een Windows-computer door gebruik te maken van remote desktop-software als Logmein of GotomyPC.

Maakt u gebruik van een hostingomgeving bij Tendenz, dan is het mogelijk Act! te laten werken alsof het een echte Mac-applicatie is door middel van een RemoteApp hostingoptie. Met de optie kunt u Act! gebruiken alsof deze op de lokale Mac-computer van de eindgebruiker wordt uitgevoerd. Het RemoteApp-programma is geïntegreerd met het bureaublad van de Mac-cliënt. Knippen, plakken en opslaan van bestanden is gewoon mogelijk tussen de gehoste en de lokale omgeving.

Wat als u geen internetverbinding heeft?

In deze gevallen, wanneer u gebruikmaakt van een laptop, kunt u een zogenaamde remote Act! database gebruiken. Deze database is een separate kopie van uw centrale database. Door middel van een synchronisatie neemt u de laatste wijzigingen mee op uw laptop. Heeft u weer een internetverbinding, dan synchroniseert u uw wijzigingen weer zodat de centrale database weer up-to-date is.

Act! Anywhere Mobile CRM - van desktop tot hosting, van iPad, iPhone of Android device tot MAC, het maakt niet uit waar u bent of welk apparaat u gebruikt; U heeft altijd toegang tot uw gegevens.

Geïnteresseerd in meer informatie? Neem gerust contact op. Wij kijken graag met u welke oplossingen voor u geschikt zijn en bijdragen aan de verdere groei van uw organisatie. Of klik hier voor onze Act! CRM mobile oplossingen

06-06-2017

Laat uw reactie achter

Annuleren