Waarom Act!

Jan Kuipers Nunspeet

Bekijk een overzicht van uw prospects en klanten, inclusief bijbehorende notities, geschiedenis, activititeiten, documenten, projecten en verkopen op een georganiseerde plaats.

"De samenwerking bevalt heel goed. We hebben te maken met kundige mensen, goed bereikbaar en gericht op het zo snel mogelijk verhelpen van eventuele problemen"

John Herik, Purchase- en ict-manager bij Jan Kuipers Nunspeet

Het is een nichemarkt waarin Jan Kuipers Nunspeet opereert. In Nederland-fietsland is die specialisatie te begrijpen, en in het internationale circuit wordt er goed naar Nederland gekeken als het gaat om innovatieve fietsparkeeroplossingen. Er liggen voldoende nieuwe mogelijkheden, verzekert hoofd inkoop en ict-manager John Herik van de organisatie in Nunspeet. Wat in 1929 begon als een bedrijf in hout- en staalbouw, groeide langzaam uit tot een onderneming met ongeveer vijftig mensen die zich binnen de markt van het straatmeubilair specialiseerde in alles in en rondom fietsparkeren. Overkappingen, rekken, zitmeubilair, bruggen, afvalbakken, aanrijdbeveiligingen, antiparkeerbeugels, paaltjes: je kunt het zo gek niet
bedenken of Jan Kuipers Nunspeet maakt het. Naast overheidsopdrachten en opdrachten van organisaties als ProRail, GVB, Arriva en Connexxion, draait Jan Kuipers Nunspeet de handen niet om voor b2b-opdrachten met een vaak complex commercieel proces.

Op zeker ogenblik constateerde de Nunspeter onderneming dat voor een verdere groei een belangrijke basis ontbrak: een overzichtelijke en intelligente database.

Nadat Jan Kuipers Nunspeet een shortlist had gemaakt van vijf partners met wie ze om tafel wilden voor een CRM systeem, bleef uiteindelijk Act! CRM-leverancier Tendenz over. Uiteraard werd door deze partner de implementatie van het systeem verzorgd, maar ook het onderhoud van de database, het verzorgen van een training, het installeren van updates en het verhelpen van gebruiksproblemen is bij hen in goede handen,
verzekert Herik. “De samenwerking bevalt heel goed. We hebben te maken met kundige mensen, goed bereikbaar en gericht op het zo snel mogelijk verhelpen van eventuele problemen.

Organiseer uw klanten en prospects door het groeperen van gelijksoortige contacten zodat u gerichte e-mailmarketing of verkoopaanbiedingen aan uw klantsegmenten kunt sturen.

Probeer Act! gratis

Act! CRM bespaart een hoop tijd

Met de implementatie van Act! CRM trad de verbetering direct in, vertelt Herik. “Er werden allerlei noodzakelijke koppelingen gelegd. Als de boekhouding een debiteurenprobleem heeft, komt die info direct bij verkopers terecht, zodat ze bij een nieuwe verkoopkans op de betreffende debiteur nuttige voorinformatie heeft. Op basis van die data kunnen we nu ook prognoses maken voor verkoopsucces. Voorheen liep dat allemaal langs elkaar heen.

Niet alleen verschaft Act! CRM nieuwe inzichten, ook bespaart het systeem een hoop tijd, zegt Herik. “Onder digitale projectdossiers worden alle tekeningen en berekeningen ‘opgehangen’. Eerder documenteerden we dat heel fysiek in ordners, waardoor je soms eindeloos aan het zoeken was naar de betreffende ordner. Hij kon overal liggen. Bovendien is alle relevante informatie voor geautoriseerde personen binnen de organisatie inzichtelijk. Het is ‘klik-klik’ en je bent er. ”Dat betekent niet dat de collega’s van Jan Kuipers Nunspeet elkaar niet meer spreken. Integendeel. Om de projectoptimalisatie intern voortdurend naar een hoger plan te tillen, zitten ze geregeld bij elkaar. Kloppen alle gegevens in het systeem nog? Moeten er op basis van analyses processen veranderen? Moeten er in het systeem velden bij of velden af? “Vier tot zes keer per jaar prikken we een overleg om verrommeling van het systeem voor te zijn. Je wilt er natuurlijk wel uithalen wat erin zit.

Lees meer


Waarom Jan Kuipers Nunspeet voor Act! kiest

Contact- & activiteitenmanagement

Volg informatie over uw klanten, beheer agenda’s en stel prioriteiten aan uw activiteiten.

Lees meer

 


Automatisering & integratie

Automatiseer follow-up-activiteiten en integreer met bedrijfssoftware als Outlook® en Office.

Lees meer

 


Mobiliteit

Bekijk uw contacten, verkopen en agendadetails onderweg.

Lees meer

 

Ervaar Act! CRM in actie.

Probeer het vandaag gratis — geen download of installatie nodig!

Probeer nu

of bel ons op:

010 2950 600  /  0592 420 610