Waarom Act!

ZorgpleinNoord

Stel eenvoudig uw prioriteiten, houd uw telefoongesprekken, vergaderingen, taken en e-mails bij voor uzelf of uw team, zodat u het meeste uit uw dag kunt halen.

“De verwachtingen die we van Act! hadden, worden waargemaakt. We ontdekken steeds nieuwe functionaliteiten.”

Gea Maring, Office Manager bij ZorgpleinNoord

ZorgpleinNoord is een trefpunt van en voor zorginstellingen en medewerkers in de zorg in de provincies Groningen, Friesland en Drenthe.

Meer dan 180 organisaties zijn bij ZorgpleinNoord aangesloten, en daarmee is de stichting het grootste werkgeversverband in zorg en welzijn van Noord-Nederland. Ruim 85 procent van de zorgsector en ongeveer de helft van de welzijnssector wordt door ZorgpleinNoord vertegenwoordigd.

Separate processen communiceren nu met elkaar

In de loop van de jaren zag ZorgpleinNoord haar relatiebestand groeien. Lange tijd organiseerde de stichting aan de hand van Excelsheets haar klantrelatiebeheer, maar dat was op een gegeven ogenblik niet meer houdbaar, vertelt officemanager Gea Maring. “Waar we tegenaan liepen: we kregen steeds meer lijstjes die niet met elkaar communiceerden. Elke keer opnieuw moest je gegevens handmatig invoeren, of tussen sheets bepaalde gegevens kopiëren en plakken. Dat kostte veel tijd.”

Klantrelatiebeheer nu eindelijk up-to-date

Het is slechts één van de voordelen die Act! ZorgpleinNoord gebracht heeft, legt Maring uit. 

Segmenteer uw relaties, creëer en stuur relevante en doeltreffende e-mailcampagnes – alles direct vanuit Act!

Probeer Act! gratis

Welke resultaten heeft ZorgpleinNoord met Act! geboekt? Het belangrijkste voordeel dat Act! gebracht heeft, zegt Gea Maring, is de verhoogde efficiëntie. Waar voorheen separate processen, organisaties en contactpersonen niet met elkaar communiceerden, doen ze dat nu wél.

Dankzij die efficiëntieslag wordt aanzienlijk tijd bespaard. Eerder kon het versturen van een digitale nieuwsbrief gemakkelijk anderhalve dag in beslag nemen, nu is dat binnen een paar muisklikken geregeld.

Ook zorgt de verhoogde efficiëntie voor een professionelere uitstraling. Belangrijke spil in dat resultaat is dat klanthistorie intern wordt gedeeld, zodat collega’s altijd op de hoogte zijn van processen en afspraken die onderling worden gemaakt.


Waarom ZorgpleinNoord voor Act! kiest

Contact- & activiteitenmanagement

Volg informatie over uw klanten, beheer agenda’s en stel prioriteiten aan uw activiteiten.

Lees meer

 


E-mailmarketing

Segmenteer uw contacten, creëer en verstuur gerichte e-mailcampagnes en focus op de belangrijkste leads.

Lees meer

 


Administratie & beveiliging

Act! CRM is ontworpen voor maximale flexibiliteit en biedt meerdere opties voor het toekennen van gebruikersrechten en het beveiligen van uw data.

Lees meer

 

Ervaar Act! CRM in actie.

Probeer het vandaag gratis — geen download of installatie nodig!

Probeer nu

of bel ons op:

010 2950 600  /  0592 420 610