Je legt elk klantcontact, document en adviesmoment vast in één centrale omgeving. Zo is je dossier altijd compleet en controleerbaar.
Beheer klantcontact, adviestrajecten en compliance efficiënt met een CRM voor financiële dienstverleners.
Binnen de financiële dienstverlening draait alles om vertrouwelijkheid en zorgvuldige dossiervorming. Klantcontactmomenten, adviestrajecten, risicoanalyses en compliance moeten correct worden vastgelegd. Toch blijft informatie vaak hangen in e-mails, losse documenten of notities per medewerker. Veel kantoren zoeken tegelijkertijd naar een manier om deze processen efficiënt te organiseren en overzicht te behouden, zeker wanneer het om kleine teams of eenpitters gaat.
Daarnaast vereist de branche strengere eisen op het gebied van compliance en gegevensbescherming. Denk aan AVG, NIS2, veilige opslag en vastleggen van communicatie. Zonder goed systeem wordt dit al snel een risico.
Persoonlijk
Vertrouwd
Altijd bereikbaar
Betrouwbaar
Bedrijven in de financiële dienstverlening staan voor specifieke uitdagingen die tijd en efficiëntie kosten. Herken jij jezelf in de volgende problemen?
Zonder centraal overzicht is het lastig om alle contactmomenten, adviestrajecten en opvolging te monitoren.
Documenten en notities zijn vaak verspreid, waardoor risico’s ontstaan op fouten en gemiste informatie.
Financiële dienstverleners hebben vaak moeite om alle AVG-eisen en veilige opslag van persoonsgegevens consistent te waarborgen.
Klanten worden niet altijd tijdig of gestructureerd opgevolgd, waardoor kansen of klanttevredenheid verloren gaan.
Act! CRM helpt financiële dienstverleners bij het centraal registreren van alle klantgegevens en adviesmomenten, waardoor inzicht en opvolging altijd gewaarborgd zijn. Je ziet direct wie wanneer contact had, wat er besproken is en welke acties nog openstaan. Documenten worden eenvoudig beheerd via Docflow en veilige cloudopslag met multi-factor authenticatie zorgt dat persoonsgegevens compliant en beschermd blijven.
Custom Tables maken het mogelijk om specifieke klant- of dossierkenmerken vast te leggen. De Outlook-koppeling zorgt dat e-mails gestructureerd in het dossier worden vastgelegd. De geïntegreerde online afsprakenplanner maakt het voor klanten makkelijk om zelf een afspraak in te plannen. Dat bespaart tijd en voorkomt eindeloos afstemmen via e-mail.
Marketing Automation ondersteunt gerichte opvolging en relatiebeheer, zodat klanten consistent en persoonlijk worden bediend. Dankzij goede begeleiding kunnen financiele dienstverleners snel en veilig aan de slag met het systeem, zonder verlies van kennis of overzicht.
Act! biedt standaard dashboards voor inzicht in de status en fase van projecten en opportunity's. Wil je verder de diepte in? Dan biedt Business Intelligence uitkomst. Door CRM en andere systemen zoals je planning of ERP te integreren, krijg je één centrale plek voor rapportages en analyses, ideaal voor sturing op bezetting, klanttevredenheid en financiële voortgang.
Samenwerken met collega's of externen? Dankzij veilige cloudopslag, MFA en gebruikersrechten voldoe je aan AVG-eisen én houd je controle over wie wat mag zien of doen.
Wil je beter overzicht in klantcontact, adviestrajecten en dossiers, compliance gewaarborgd houden en efficiënt opvolgen? Met Act! CRM werk je veiliger, georganiseerd en effectiever.
Probeer het vandaag nog!
Wil je weten hoe Act! CRM jou als financiële dienstverlener helpt met efficiënter klantbeheer, marketing en samenwerking? Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Je legt elk klantcontact, document en adviesmoment vast in één centrale omgeving. Zo is je dossier altijd compleet en controleerbaar.
Met veilige cloudopslag, multi-factor authenticatie en toegangsbeheer werk je volgens de AVG. Alle wijzigingen en contactmomenten worden automatisch gelogd.
Ja, het systeem is schaalbaar en biedt begeleiding zodat ook zowel grote als kleine teams efficiënt en compliant kunnen werken.
Ja, met de geïntegreerde DocFlow-module koppel je documenten aan klanten en beperk je de toegang per gebruiker of team.
Ja, Marketing Automation maakt het mogelijk om gerichte opvolging, nieuwsbrieven of inhoudelijke updates te sturen, waardoor klantrelaties versterkt worden.
Meer leads, sterkere relaties en slimmere sales. Ervaar hoe Act! CRM je bedrijf laat groeien.
Geen creditcard nodig
Start in 1 minuut!
©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.