Ja, Act! CRM biedt integraties met systemen zoals Exact Online en SnelStart.
Houd grip op offertes, klantcontacten en follow-ups met mobiele CRM voor groothandel, ook onderweg en internationaal
Groothandels werken vaak met grote klantbestanden en meerdere salesmedewerkers. Het is een uitdaging om het overzicht te bewaren in alle contactmomenten, offertes en follow-ups. Vaak raakt informatie verspreid, weet het team niet altijd wie wanneer contact heeft gehad en kan belangrijke klantinformatie zoals productgroepen of serienummers moeilijk teruggevonden worden. Voor medewerkers onderweg en internationale operaties komt daar nog bij dat betrouwbare toegang tot gegevens essentieel is.
Persoonlijk
Vertrouwd
Altijd bereikbaar
Betrouwbaar
Groothandels werken dagelijks met grote hoeveelheden gegevens. Toch ontstaan er vaak de volgende uitdagingen:
Productgroepen, serienummers en andere belangrijke gegevens zijn vaak verspreid en moeilijk terug te vinden, wat tot fouten en inefficiëntie leidt.
Het is niet altijd duidelijk wie wanneer contact heeft gehad en welke acties nog openstaan, waardoor klanten soms te lang onbeheerd blijven.
Zonder koppelingen met ERP- en boekhoudsoftware blijven gegevens verspreid en inefficiënt gebruikt.
Medewerkers onderweg hebben toegang nodig tot alle informatie, terwijl internationale groothandels extra eisen stellen aan synchronisatie en bereikbaarheid.
Act! CRM brengt overzicht en controle in het commerciële proces van groothandels. Alle contactmomenten, salesactiviteiten en openstaande acties worden automatisch vastgelegd, zodat je direct inzicht hebt in klanten en kansen. Met Custom Tables beheer je belangrijke klantinformatie zoals productgroepen en serienummers eenvoudig en overzichtelijk.
Offertes en facturen maak je efficiënt met de Quote & Invoice-tool of via maatwerkoplossingen. Medewerkers onderweg hebben altijd toegang tot klantinformatie, agenda’s en contactgeschiedenis via Act! Mobile, zelfs offline. Dankzij Outlook- en VOIP-integratie blijven e-mails en oproepen direct gekoppeld aan klantgegevens.
Power BI dashboards geven overzicht van de salesfunnel en prestaties, terwijl marketing automation gerichte follow-ups of promoties mogelijk maakt zonder extra handwerk.
Wil je minder dubbel werk, beter inzicht in klantdata en een soepelere verwerking van offertes en opdrachten? Met Act! CRM houd je overzicht over klanten en salesactiviteiten, werk je efficiënter en verloopt communicatie sneller, zowel intern als met klanten.
Start vandaag nog met slimmer werken!
Wil je ook meer inzicht, minder handmatig werk en strakkere processen in jouw groothandel?
Onze CRM-oplossing voor groothandels en handelsbemiddelaars helpt je groeien met meer grip op klantbeheer en orderverwerking.
Ja, Act! CRM biedt integraties met systemen zoals Exact Online en SnelStart.
Offertes en orders worden centraal beheerd en automatisch gekoppeld aan klantgegevens.
Ja, Act! CRM is schaalbaar en geschikt voor bedrijven van verschillende groottes.
Een CRM helpt overzicht te houden in het commerciële proces, van contactmomenten tot offertes en follow-ups. Zo voorkom je dat klanten te lang onbeheerd blijven en werk je efficiënter met je team.
Meer leads, sterkere relaties en slimmere sales. Ervaar hoe Act! CRM je bedrijf laat groeien.
Geen creditcard nodig
Start in 1 minuut!
©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.