« Terug naar blog hoofdpagina

TendenZ en CRM-support

TendenZ en CRM-support

Tegenwoordig is een effectief Customer Relationship Management systeem (CRM) cruciaal om klantrelaties te beheren en bedrijfsprocessen te stroomlijnen. Maar om een CRM-systeem volledig tot zijn kracht te laten komen is een goede CRM-support ook belangrijk. TendenZ begrijpt dat een goede, lokale CRM-support het verschil kan maken tussen een CRM-systeem dat werkt en een dat echt waarde toevoegt.

Waarom CRM-support essentieel?

Act! CRM heeft een scala aan uitgebreide functionaliteiten om klantinformatie te centraliseren, processen te automatiseren en om afdelingen beter te laten samenwerken. Maar zonder de juiste support en begeleiding kunnen er problemen ontstaan waardoor het systeem niet optimaal ingezet kan worden. TendenZ biedt als distributeur van Act! CRM in de Benelux een complete, Nederlandse ondersteuning voor bedrijven om het maximale uit Act! CRM te halen.

De 3 belangrijkste voordelen van goede CRM-support

Bedrijven die geen contact hebben met een Nederlandse CRM-support kunnen hun CRM-systeem minder optimaal inzetten. Daarom benoemen we hieronder drie voordelen van een CRM-support:

1. Snellere probleemoplossing

Dankzij lokale aanwezigheid en expertise kunnen technische problemen snel worden opgelost, zodat bedrijven er het weinig hinder van ondervinden. Het support team van TendenZ biedt persoonlijke begeleiding en voorkomt lange wachttijden of ingewikkelde communicatie.

2. Optimaal gebruik van het systeem

Veel bedrijven gebruiken maar een klein deel van alle mogelijkheden binnen een CRM-systeem, dit is natuurlijk zonde. Om bedrijven goed te ondersteunen biedt TendenZ trainingen aan en krijgen CRM-support gebruikers toegang tot een uitgebreide kennisbank. Al deze extra informatie en begeleiding zorgt ervoor dat je alles uit het CRM-systeem kan halen.

3. Maatwerkoplossingen

Veel CRM-systemen kunnen aangepast worden naar de behoeften van de klant, maar dit moet nog wel gedaan worden. Vaak is de inrichting van een persoonlijke omgeving lastig, maar met behulp van de supportlijn wordt je hier volledig bij ondersteunt. TendenZ biedt hiervoor dan ook speciale consultancy en maatwerksoftware aan om het systeem volledig in te richten naar jouw behoeften.

TendenZ: al 25 jaar in CRM-oplossingen

TendenZ is al meer dan 25 jaar een betrouwbare partner voor bedrijven in de Benelux die streven naar optimale klantrelatiebeheer. Als exclusieve distributeur van Act! CRM bieden wij de CRM-oplossingen die bedrijven ondersteunen bij het beheren van klantinformatie, het automatiseren van bedrijfsprocessen en het versterken van klantrelaties.

Bij TendenZ staat persoonlijke aandacht en maatwerk centraal. Wij begrijpen namelijk dat elk bedrijf anders is en daarom passen wij onze CRM-oplossingen aan naar de behoeften van jouw bedrijf. Naast onze oplossingen hebben wij een uitgebreide en kundige CRM-support en bieden wij trainingen en consultancy aan zodat gebruikers het maximale uit Act! CRM kunnen halen.

Ontdek hoe onze oplossingen jouw bedrijfsprocessen kunnen optimaliseren en je doelen kunnen ondersteunen. Neem contact met ons op of bekijk deze pagina om meer te lezen over de mogelijkheden.

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();