Blijf georganiseerd
Centraliseer en beveilig je klantgegevens in een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke omgeving. Stel het systeem af op jouw wensen en krijg altijd en overal toegang tot belangrijke informatie.
CRM, e-mailmarketing, verkoopkansen en klantbeheer komen samen in Act! Advantage. Speciaal ontwikkeld voor het mkb dat wil groeien met meer overzicht, minder handwerk en maximale klantgerichtheid.
Klantbeheer
Agenda & Activiteitenbeheer
Verkooppijplijnbeheer
E-mailmarketing & klantcommunicatie
Data-analyse en bedrijfsinzichten
Zet Act! centraal in je dagelijkse klantgerichte processen. Breng klantdata, sales en marketing, je website, boekhouding en andere bedrijfsapplicaties samen voor maximale productiviteit.
Centraliseer en beveilig je klantgegevens in een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke omgeving. Stel het systeem af op jouw wensen en krijg altijd en overal toegang tot belangrijke informatie.
Gebruik uitgebreide klantprofielen om je relaties beter te begrijpen en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Dit versterkt de loyaliteit en stimuleert herhaalaankopen.
Trek waardevolle leads aan met geïntegreerde e-mailmarketing. Maak professionele e-mails, landingspagina’s, enquêtes en nieuwsbrieven die de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep brengen.
Houd grip op je verkoopkansen en werk gericht naar je doelen met interactieve offertes en krachtig opportunity management. Voorspel je omzet met vertrouwen via een visuele pipeline en dashboards.
Richt je tijd en middelen op wat het meeste oplevert met realtime inzichten en klantgerichte data. Zo neem je beter onderbouwde beslissingen binnen je hele organisatie.
Centraliseer en beveilig je klantgegevens in een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke omgeving. Stel het systeem af op jouw wensen en krijg altijd en overal toegang tot belangrijke informatie.
Gebruik uitgebreide klantprofielen om je relaties beter te begrijpen en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Dit versterkt de loyaliteit en stimuleert herhaalaankopen.
Trek waardevolle leads aan met geïntegreerde e-mailmarketing. Maak professionele e-mails, landingspagina’s, enquêtes en nieuwsbrieven die de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep brengen.
Houd grip op je verkoopkansen en werk gericht naar je doelen met interactieve offertes en krachtig opportunity management. Voorspel je omzet met vertrouwen via een visuele pipeline en dashboards.
Richt je tijd en middelen op wat het meeste oplevert met realtime inzichten en klantgerichte data. Zo neem je beter onderbouwde beslissingen binnen je hele organisatie.
Nieuwe interface
De vernieuwde interface van Act! is overzichtelijker en intuïtiever. Dankzij de frisse vormgeving en verbeterde navigatie werk je sneller, vind je informatie makkelijker en verhoog je je productiviteit.
Ontwikkeld voor het mkb
Act! Advantage is gebouwd voor mkb-bedrijven die overzicht en flexibiliteit zoeken. Het platform is betaalbaar, groeit met je mee en combineert CRM, sales en marketing in één centrale omgeving.
Volledig veilig in de cloud
Met Act! Advantage werk je veilig in de cloud. Je gegevens worden opgeslagen binnen de EU, voldoen aan de AVG en zijn altijd beschikbaar dankzij automatische updates en back-ups en je hebt standaard de beschikking over MFA
Vind snel contactgegevens, volg je taken op en houd grip op verkoopkansen – allemaal vanuit je broekzak.
Online Afsprakenplanner
Geen eindeloos heen-en-weer meer over beschikbare tijden. Met Act! Online Afsprakenplanner laat je klanten eenvoudig zelf een afspraak inplannen via je online agenda.
Interactieve offertes
Maak en verstuur professionele, online offertes op maat die klanten direct kunnen bekijken en goedkeuren – zo sluit je sneller deals.
Online Enquêtes
Verzamel waardevolle klantinzichten, automatiseer dataverzameling en gebruik realtime feedback om slimmer te sturen en de betrokkenheid te vergroten.
Naast deze functies biedt Act! Advantage nog veel meer slimme tools die je werk makkelijker maken. Denk aan koppelingen met boekhoudsoftware, webformulieren voor leadgeneratie, websitechat, SMS-berichten en een Outlook-integratie.
Kies uit een reeks betaalbare opties die passen bij de behoeften van jouw bedrijf, waar je ook bent.
Standard
30,- gebruiker/per maandVoor bedrijven die starten met CRM en e-mailmarketing
Beheer klantrelaties, taken en verkoopkansen in één centraal systeem. Verstuur professionele e-mails en houd grip op je communicatie – ideaal voor wie wil beginnen met gestructureerd relatiebeheer.
Inclusief: CRM-functionaliteit, standaard e-mailmarketing, rapportages, integraties met Outlook en agenda’s, online enquêtes.
Professional
45,- gebruiker/per maandVoor organisaties die hun sales en marketing willen automatiseren
Breid je CRM uit met krachtige tools zoals dripcampagnes, offertes, projectmanagement en geavanceerde formulieren. Perfect voor bedrijven die willen groeien en slimmer willen werken.
Inclusief: alles uit Standard + e-mailmarketing plus, offertes, projectbeheer, gedeelde media, geavanceerde leadformulieren, boekhoudkoppeling.
Ultimate
60,- gebruiker/per maandVoor mkb’ers die volledige controle en inzicht willen
Gebruik marketing automation, leadscoring en klantportalen om je processen te optimaliseren. Met geavanceerde tools en maximale capaciteit haal je alles uit je klantdata.
Inclusief: alles uit Professional + marketing automation, URL-verkorter, e-maillijstcontrole, SMS-berichten, custom tables, klantportaal en extra gebruikersfeatures.
Twijfel je welk pakket het beste past bij jouw organisatie?
Op de prijzenpagina vind je een compleet overzicht van alle functies per abonnement.
Meer leads, sterkere relaties en slimmere sales. Ervaar hoe Act! CRM je bedrijf laat groeien.
Geen creditcard nodig
Start in 1 minuut!
©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.