RELATIE- EN ACTIVITEITENBEHEER
Kies uit een reeks betaalbare opties die passen bij de behoeften van jouw bedrijf, waar je ook bent.
Act! Premium Cloud
CRM + Marketing Automation
30,- 39,- (Cloud w/desktop sync)Kies Cloud om te genieten van het gemak en de gemoedsrust van een cloud-gebaseerde oplossing waarbij wij alle technische details afhandelen.
Act! Premium Desktop
CRM + Marketing Automation
36,-Kies Desktop als je de veiligheid en controle wilt ervaren van een on-premise oplossing waarbij je de software implementeert en beheert.
Maak je al gebruik van Act! of heb je vragen? Neem contact met ons op.
Selecteer het best passende Act! Marketing Automation pakket voor jouw bedrijf.
De essentiële basis voor het maken van professioneel uitziende outbound marketing campagnes
Inclusief
2.500 e-mails per maand naar onbeperkte contacten.
Ga verder dan de basis met responsgestuurde automatisering van marketingcampagnes.
€69 per account / maand
25.000 e-mails per maand naar onbeperkte contacten.
Creëer automatisch verkoopactiviteiten op basis van de respons op marketingcampagnes.
€159 per account / maand
50.000 e-mails per maand naar onbeperkte contacten.
De meest geavanceerde Marketing Automation tool plus advies van een deskundige partner.
€319 per account / maand
100.000 e-mails per maand naar onbeperkte contacten.
Alle Marketing Automation functies vergelijken? Bekijk de verschillende pakketten onderaan de pagina.
Om de hoogst mogelijke productiviteit te bereiken, biedt Act! CRM de mogelijkheid te integreren en connecties te leggen met 100+ applicaties.
Ervaar VIP-service met wachtrijen met prioriteit, telefonische begeleiding bij functies, het maken van afspraken en meer.
€3,- per gebruiker / maand*
Beheer branchespecifieke gegevens zoals verzekeringspolissen, servicecontracten, hypotheken, projecten en meer.
€9,- per gebruiker / maand*
Gebruik geïntegreerde SMS tekstberichten om persoonlijke berichten rechtstreeks vanuit Act! te verzenden en op te nemen.
€19,- per account / maand**
Alleen beschikbaar in Act! Premium Cloud. Additionele Cloud-opslag per 5Gb.
€3,33 per account / maand*
Implementeer een desktopclient en synchroniseer gegevens heen en weer naar Act! Premium Cloud. (Alleen voor Act! Premium Cloud)
€9 per activering / maand
Maak interactieve offertes, genereer leads, beheer registraties voor evenementen en maak zelf afspraken.
€20,25 per gebruiker/maand*
*Featured add-ons worden jaarlijks gefactureerd. **SMS4Act! sms-abonnementen beginnen bij €19 per maand. De prijs is maand-tot-maand en vereist geen jaarcontract. Een actief Act! Premium abonnement is vereist.
Benieuwd naar alle mogelijke integraties en add-ons? Bekijk ze allemaal.
Klik op [+] om per product de functies te bekijken en te vergelijken
Act! CRM
RELATIE- EN ACTIVITEITENBEHEER
Bewaar uitgebreide klantgegevens, e-mails, documenten, notities, geschiedenis, activiteiten en meer op één gemakkelijk terug te vinden plek.
Volg en prioriteer gesprekken, vergaderingen en to-dos - allemaal gekoppeld aan je contactpersonen.
Bekijk precies wat je voor de dag gepland hebt in jouw Act! kalender.
Houd interacties met klanten en prospects gedetailleerd bij zodat je een volledig beeld hebt van elke relatie.
Geassocieerde contactpersonen met hun respectievelijke bedrijven om inzicht te krijgen in verbintenissen en deze volledig te beheren.
Bekijk een visuele chronologie van alle activiteiten en communicatie in verband met een klant of prospect.
Basisinformatie vastleggen over personen die aan een contactpersoon zijn gekoppeld zonder een nieuwe contactpersoonrecord aan te maken.
Bekijk realtime informatie van het web in de context van elke contactpersoon: kaarten, sociale profielen en meer.
Richt je op de meest geïnteresseerde leads met intelligente bellijsten die ontvangers van campagnes rangschikken op mate van betrokkenheid.
Meldingen en waarschuwingen zorgen ervoor dat je de hele dag op schema blijft.
Blijf verbonden met belangrijke Act! gegevens, waar u ook werkt, met een mobiele app voor iPhone®, iPad® en Android™.
Begin je ochtend met een overzicht van je topdeals en belangrijkste activiteiten. Personaliseer om de hele dag op de hoogte en productief te blijven.
Stuur gepersonaliseerde communicatie naar contactpersonen of groepen met unieke gegevens uit hun individuele klantendossiers.
Stuur sms-berichten voor promoties, afspraakherinneringen, bestelupdates en meer. Volg automatisch verzendingen en antwoorden voor follow-up en referentie.
Stroomlijn het verzamelen van klantgegevens en genereer leads met aanpasbare formulieren voor offertes, serviceaanvragen, enquêtes en nog veel meer. Inclusief Link2calendar voor het zelf boeken van agenda's.
Maak het plannen van online evenementen zoals webinars, trainingen, virtuele beurzen en meer een fluitje van een cent. Van marketing naar deelnemers, het beheren van RSVP's, het publiceren van evenementgegevens en het versturen van herinneringen. Inclusief Link2calendar voor het zelf boeken van agenda's.
Vind in een oogwenk wat je nodig hebt met krachtige zoekopties.
Organiseer gelijksoortige contacten in groepen voor gerichte communicatie of verkoopinitiatieven.
Organiseer gelijksoortige contacten in dynamische groepen op basis van criteria die je definieert.
Aangepaste, uitgebreide databasequery's uitvoeren, inclusief gelijktijdig zoeken in meerdere veldtypen en bereiken.
Vastleggen en beheren van belangrijke opportunitygegevens, waaronder status, waarde, geschatte sluitingsdatums en meer voor elke verkoopdeal.
Beheer kansen met behulp van een eenvoudig, kant-en-klaar verkoopproces of een proces dat is aangepast aan de verkoopmethodologie van je bedrijf.
Leg uw catalogus vast en beheer deze in Act! en koppel producten en prijzen aan Opportunities.
Bekijk in één oogopslag een complete, visuele weergave van jouw verkooppijplijn om inkomsten te voorspellen, de strategie aan te passen en je inspanningen snel te focussen. In-context KPI's bieden een directe roll-up van statistieken zoals sluitingspercentage van kansen, gesloten waarde, open deals en meer op basis van filters die je toepast.
KPI's bieden een snelle blik op de verkoopactiviteiten en -prestaties van de maand of het kwartaal. Maak aangepaste KPI's voor extra inzicht in verkoopeffectiviteit.
Verplaats verkoopkansen van stadium naar stadium door de pijplijn met een eenvoudige sleepbeweging en zie hoe je verkooptrechter direct wordt bijgewerkt.
Genereer standaardoffertes in .doc-formaat met behulp van optionele Microsoft Word-integratie.
Sluit meer zaken met aanpasbare online offertes. Inclusief geautomatiseerde planning van vervolgactiviteiten & klantherinneringen, offertedashboards & rapporten, en veilige betalingsverwerking. Inclusief Link2calendar voor het zelf boeken van agenda's.
Bekijk en pas 80+ kant-en-klare rapporten aan - van lijsten met contactpersonen tot activiteitenrapporten en verkoopprestatiecijfers.
Leid de besluitvorming met rijke, bruikbare inzichten uit interactieve Act! Insight dashboards over individuele, team- en bedrijfsprestaties. Bewaak verkoop-, marketing- en bedrijfsgezondheids-KPI's om slimmere beslissingen te nemen.
Communiceer naadloos met Microsoft® Office vanuit Act!
Communiceer naadloos met Microsoft® Outlook® vanuit Act!
Integreer naadloos met Google™.
Maak verbinding met honderden apps die de kracht en het bereik van Act! uitbreiden, via Act! Connect.
Stem de werking van Act! af op jou, je team of je bedrijf voor maximale productiviteit.
Voeg gebruikers eenvoudig toe aan Act! om ze in te werken en maak een teamrol aan om vervolgens voorkeuren in te stellen, processen te definiëren en beveiligings- en deelrechten te configureren.
Pas de manier waarop je klantinformatie wordt weergegeven aan door velden, labels, achtergronden, keuzelijsten, afbeeldingen en meer te configureren.
Voeg aangepaste velden toe om gegevens vast te leggen die specifiek zijn voor jouw bedrijf of branche.
Bescherm uw Act! gegevens met Multi-Factor Authenticatie, een verificatieproces in meerdere stappen dat onbevoegde toegang tot je account helpt voorkomen.
Beheer gedetailleerde, branchespecifieke gegevens zoals verzekeringspolissen, servicecontracten, hypotheken of projecten in een onbeperkt aantal tabellen met aangepaste tabellen.
Importeer bestaande Act! databases of haal contactgegevens op uit andere CRM systemen of externe lijsten via .csv bestanden.
Externe services en applicaties in staat stellen gegevens of functionaliteit uit te breiden of te verbeteren om jouw Act! ervaring te verbeteren.
Act! Premium Cloud wordt gehost op het Amazon Web Services (AWS) in Frankfurt Duitsland platform voor de beste prestaties, beveiliging en betrouwbaarheid in zijn klasse.
Automatische upgrades zorgen ervoor dat je productief wordt en blijft. Wij zorgen voor de technische details zodat jij je kunt richten op je bedrijf en klanten.
Wees gerust in de wetenschap dat je gegevens te allen tijde beschermd zijn en dat je gedekt bent in het geval van een ongeplande storing of ramp.
Implementeer een desktop client en synchroniseer gegevens heen en weer naar de Cloud voor maximale flexibiliteit.
Act! Marketing Automation
Basic
Inclusief
Select
€69
gebruiker / maand
Complete
€159
gebruiker / maand
Advanced
€319
gebruiker / maand
Creëer en verzend impactvolle e-mail campagnes die bewezen hebben verkoop te stimuleren bij jouw Act! contacten.
Ga aan de slag met 170+ mobiel responsieve e-mailsjablonen die passen bij jouw branche, bedrijf en communicatiestijl. Kies uit een gevarieerde bibliotheek met e-mailsjablonen voor promoties, transacties, webinars en nieuwsbrieven om campagnes op te bouwen.
Bewerk bestaande of bouw je eigen mobiel responsieve e-mailcampagnes met de interactieve sjablooneditor.
Bekijk realtime campagnemetrics, zoals opens, kliks en vergelijkende statistieken per campagne of voor het hele bedrijf ten opzichte van een tijdspanne die jij toepast om het succes van campagnes te begrijpen en jouw marketingstrategie in de loop der tijd te verbeteren.
Bouw dripcampagnes in meerdere fasen met behulp van de visuele workflowontwerper om een reeks geautomatiseerde campagnes of mededelingen naar prospects en klanten te sturen. Bekijk e-mailstatistieken en beheer abonnees in elke fase van jouw dripcampagnes.
Gebruik de visuele workflow designer, die een grafische weergave biedt van de communicatiestroom van je bedrijf, om eenvoudig drip- of nurture-campagnes op te zetten. Bewerk bestaande fasen of voeg nieuwe toe vanuit deze intuïtieve workflowweergave.
Weet wanneer campagnes worden verzonden met de marketingkalender, die geplande campagnes weergeeft in dag-, week- en maandweergave. Filter op gebruiker, eenmalige campagnes of terugkerende campagnes. Duik in elke campagne voor meer details.
Je kunt er zeker van zijn dat jouw campagnes de inbox bereiken, want Act! Marketing Automation wordt ondersteund door een deskundig bezorgteam dat je helpt de afzenderreputatie van jouw bedrijf te beheren, waardoor je uitstekende bezorgingspercentages krijgt. Je hebt toegang tot talloze tools die je helpen bij GDPR-compliance, spamanalyse, het beheren van opt-outs met meerdere uitschrijfsjablonen en nog veel meer.
Maak snel een vliegende start met jouw marketinginspanningen met kant-en-klare campagnes waarmee je eenvoudig verkooppromoties, prospectie-e-mails, uitnodigingen voor webinars of evenementen, welkomst-e-mails, nieuwsbrieven en nog veel nog veel meer maakt.
Publiceer campagnes op sociale sites zoals Facebook, LinkedIn en Twitter om de sociale netwerken van je bedrijf te betrekken en je bereik te vergroten. Stuur verkeer naar sociale netwerken met sociale knoppen in de voettekst van je campagnes.
Kies uit een gecategoriseerde bibliotheek met kant-en-klare landingspagina sjablonen of ontwerp en maak je eigen sjabloon met stapsgewijze begeleiding. Integreer formulieren om jouw prospect database te laten groeien. Nieuwe leads worden automatisch toegevoegd aan Act! zodra een formulier is ingevuld.
Maak online enquêtes en opiniepeilingen met meerdere vraagtypen, waaronder keuzerondjes, schuifregelaars, beoordelingen en meer om informatie te verzamelen over prospects en klanten. Reacties worden automatisch gekoppeld aan velden in Act! voor rijkere prospect- en klantprofielen.
Geef teamleden toegang om specifieke campagnes, sjablonen en landingspagina's te beheren.
Bouw zeer gepersonaliseerde, responsgestuurde nurture marketingcampagnes met beslisbomen en een of meer acties om Act! Marketing Automation het werk voor je doet. Campagnes worden automatisch geactiveerd door reacties van ontvangers op basis van criteria die je definieert. De ontvangerlijsten die gekoppeld zijn aan jouw nurture-campagnes zijn altijd up-to-date, omdat alle wijzigingen die worden aangebracht in de gekoppelde Act! groepen automatisch in jouw campagnelijsten komen.
Automatiseer de workflow tussen verkoop en marketing om de betrokkenheid in elke fase van het klanttraject te maximaliseren. Kijk toe hoe Act! Marketing Automation real-time responsgegevens omzet in verkoopacties: iedereen wordt op de hoogte gebracht van nieuwe prospects, follow-ups worden geprioriteerd en er wordt een samengestelde weergave van de betrokkenheid in één oplossing geleverd. Breng Act! gebruikers op de hoogte via e-mail en creëer automatisch Act! activiteiten en kansen op basis van interacties met campagnes, landingspagina's en websites, of ingevulde leadformulieren en enquêtes.
Meet de betrokkenheid van YouTube-video's en PDF's om de meest impactvolle marketingactiva van je bedrijf te bepalen. Bekijk bestede tijd en paginabezoeken. Voer A/B-tests uit met verschillende middelen. Implementeer formulieren voor lead capture en dwing aanmelding af om activa verder te bekijken. Stuur gekwalificeerde leads automatisch naar Act! voor onmiddellijke follow-up. Bekijk voor diepere inzichten het asset dashboard met het aantal impressies, gemiddeld bestede tijd, gegenereerde leads, ROI, en meer.
Til lead capture en enquêtes naar een hoger niveau met geavanceerde formulieren en enquêtes die verdere acties in Act! mogelijk maken. Maak automatisch Act! activiteiten en kansen aan op basis van de reacties van ontvangers. Stuur meldingen naar Act! gebruikers wanneer er reacties binnenkomen. Je kunt zelfs contactpersonen automatisch in specifieke campagnes laden.
Gebruik lead scoring om inzicht te krijgen in jouw meest geïnteresseerde prospects op basis van campagne betrokkenheid, antwoorden op formulieren en website-interacties. Geprioriteerde leads worden automatisch in Act! groepen voor eenvoudige verkoopopvolging geplaatst. Stel geautomatiseerde taken en waarschuwingen in Act! om deals in beweging te houden en verkopen sneller te sluiten.
Organiseer succesvolle webcasts en beurzen met een nurture sjabloon die is ontworpen voor marketingevenementen. Verstuur uitnodigingen voor evenementen, verzamel registratiegegevens, volg deelnemers, stuur bedankmails en nog veel meer.
Bekijk de interacties van zowel geïdentificeerde als anonieme bezoekers op je website vandaag, gisteren, deze week, vorige week of de afgelopen 30 dagen. Bekijk websitebezoekers in real-time en ga de dialoog aan met geïdentificeerde prospects wanneer ze het meest geïnteresseerd zijn. Krijg rijke inzichten met het web intel dashboard voor bezoekersprofilering, interacties per bezoek, bouncepercentages van bezoekers, verkeersbronnen en ingangs- en exitpagina's. Web bezoeken worden verwerkt in lead scoringsprofielen en creërt activiteiten voor verkoop follow-ups in Act! automatisch.
Verzamel informatie over een prospect over tijd met korte enquêtes die vragen weergeven gebaseerd op wat je al weet over een lead om gestaag een prospectprofiel op te bouwen in Act!.
Test specifieke elementen van twee campagnes om te bepalen wat de meest impactvolle onderwerpregels, e-mailcontent en meer zijn. Gebruik de resultaten om jouw inhoud voortdurend te verbeteren.
Support
Inclusief
Premium Care
€3 per gebruiker / per maand
Ondersteuning via e-mail bij vragen.
Krijg antwoorden wanneer je ze nodig hebt met toegang tot tientallen nuttige bronnen, waaronder stapsgewijze video's, functietours, gidsen en meer.
Blader door antwoorden en artikelen over verschillende onderwerpen en categorieën.
Ongelimiteerd vragen stellen of hulp zoeken via e-mail of telefoon.
Jouw vragen krijgen voorrang bij onze helpdesk, wat betekent dat je sneller reacties ontvangt. Dit zorgt ervoor dat je minder lang hoeft te wachten en snel verder kunt met je werkzaamheden.
Remote ondersteuning biedt je directe technische hulp op afstand, waarbij onze experts via internet jouw systeem kunnen beheren en problemen kunnen oplossen zonder fysiek aanwezig te zijn.
Elke vraag die je stelt wordt beantwoord door een deskundige Act! consultant. Deze experts bieden je niet alleen antwoorden, maar ook advies op maat om je te helpen het maximale uit Act! te halen.
Je ontvangt gedetailleerde instructies voor de installatie van software, samen met regelmatige updates die ervoor zorgen dat je systeem optimaal blijft functioneren en beveiligd is tegen kwetsbaarheden.
Met de afname van Act! Premium Care profiteer je van 10% korting op alle Act!-trainingen en door TendenZ ontwikkelde add-ons. Dit aanbod helpt je om nog efficiënter gebruik te maken van de software en jouw vaardigheden te versterken.
Boost jouw bedrijfsprocessen met Act! CRM en Marketing Automation.
Probeer gratis©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.