Krachtig. Betaalbaar. Gebruiksvriendelijk.

Kies uit een reeks betaalbare opties die passen bij de behoeften van jouw bedrijf, waar je ook bent.

Act! Advantage

Standard

30,- gebruiker/per maand
(jaarlijks gefactureerd)

Standard bevat:

  • Volledig CRM-systeem inclusief mobiele app
  • Basis e-mailmarketing (2.500 verzonden e-mails per maand)
  • Integratie met Office 365 & Gmail
  • Basis interactieve offertes & online afspraakplanning
  • Basisformulieren, enquêtes, websitechat & eventmanagement
  • Rapportages & interactieve dashboards
  • 15 GB cloudopslag met dagelijkse back-ups en automatische updates
Act! Advantage
Meest populair

Professional

45,- gebruiker/per maand
(jaarlijks gefactureerd)

Bevat alles uit Standard, plus:

  • Email Marketing Plus (25.000 verzonden e-mails per maand)
  • AI-schrijfassistent, kant-en-klare campagnes & nurture marketing
  • Geavanceerde interactieve offertes & online afspraakplanning
  • Geavanceerde formulieren, enquêtes, websitechat & eventmanagement
  • Koppeling met boekhoudsoftware
  • Projectmanagement
  • 25 GB cloudopslag
Act! Advantage

Ultimate

60,- gebruiker/per maand
(jaarlijks gefactureerd)

Bevat alles uit Professional, plus:

  • Marketing Automation (50.000 verzonden e-mails per maand)
  • Lead scoring, geprioriteerde taken & progressieve profilering
  • Extra e-maildomein
  • Maatwerktabellen per branche
  • Online klantportaal
  • 35 GB cloudopslag

Maak je al gebruik van Act! of heb je vragen? Neem contact met ons op.

088 002 9000 Vraag een demo aan

Vergelijk de Act! Advantage pakketten

Standard
Professional
Ultimate

CRM- en frontoffice-oplossingen

Relatie- en activiteitenbeheer
Klantbeheer

Bewaar uitgebreide klantgegevens, e-mails, documenten, notities, geschiedenis, activiteiten en meer op één gemakkelijk te vinden plek.

Taak- en activiteitenbeheer

Volg en prioriteer oproepen, vergaderingen en taken die allemaal betrekking hebben op jouw contactpersonen.

Kalender

Bekijk precies wat je die dag hebt gepland in jouw Act!-kalender.

Notities en geschiedenis

Houd een gedetailleerd overzicht bij van de interacties met klanten en prospects, zodat je een volledig beeld hebt van elke relatie.

Bedrijven

Koppel contactpersonen aan hun respectievelijke bedrijven, zodat je opdrachten volledig kunt begrijpen en beheren.

Secundaire contactpersonen

Registreer basisinformatie over personen die aan een contactpersoon zijn gekoppeld, zonder dat je een nieuw contactpersoonrecord hoeft te maken.

Contextgevoelige kaarten en webinfo

Bekijk realtime-informatie van het web, in de context van elk contactpersoonrecord - kaarten, sociale profielen en meer.

Bellijsten en hot leads

Richt je op de leads die het meest interessant voor je zijn met intelligente bellijsten, waarin campagneontvangers worden gerangschikt op basis van de mate van betrokkenheid.

Meldingen en waarschuwingen

Dankzij meldingen en waarschuwingen blijf je de hele dag gefocust en op tijd.

Welkomstpagina - Dashboard voor gebruikersproductiviteit

Begin je ochtend met een overzicht van je beste deals en belangrijkste activiteiten. Personaliseer om de hele dag op de hoogte en productief te blijven.

Samenvoegen van e-mails

Stuur gepersonaliseerde berichten naar contactpersonen of groepen met unieke gegevens uit hun individuele klantrecords.

Act! Mobiele app

Blijf op de hoogte van belangrijke Act!-gegevens, waar je ook werkt, met Act! Mobile voor iPhone®, iPad® en Android™.

SMS-tekstberichten

Verstuur sms-berichten voor promoties, afspraakherinneringen, orderupdates en meer. Volg automatisch verzonden en beantwoorde berichten voor follow-up en referentie.

Vanaf € 19/maand

Vanaf € 19/maand

Vanaf € 19/maand

Online Afsprakenplanner

Laat klanten online afspraken bij je boeken, synchroniseer planningen met Act! en automatiseer bevestigingen.

Standard

Laat klanten jouw beschikbaarheid bekijken en direct afspraken boeken. Vergaderingen worden automatisch toegevoegd aan jouw Act!-agenda en er worden nieuwe contactpersonen aangemaakt als deze nog niet bestaan. Zowel jij als jouw klant ontvangen direct een boekingsbevestiging.

Advanced

Alles in de Advanced Standard-app, plus een gedeelde teamagenda die de beschikbaarheid van het team in één overzicht combineert, zodat klanten gemakkelijk een afspraak kunnen maken met de eerstvolgende beschikbare vertegenwoordiger. Inclusief vergaderherinneringen en ondersteuning voor betaalde afspraken, waardoor de planning voor je hele team wordt gestroomlijnd.

Advanced

Alles in de Advanced Standard-app, plus een gedeelde teamagenda die de beschikbaarheid van het team in één overzicht combineert, zodat klanten gemakkelijk een afspraak kunnen maken met de eerstvolgende beschikbare vertegenwoordiger. Inclusief vergaderherinneringen en ondersteuning voor betaalde afspraken, waardoor de planning voor je hele team wordt gestroomlijnd.

Online Enquêtes

Maak en automatiseer klantenenquêtes om direct in Act! bruikbare inzichten te verzamelen.

Standard

Maak en automatiseer klantenenquêtes om direct in Act! bruikbare inzichten te verzamelen.

Advanced

Maak en publiceer eenvoudig online enquêtes om klantinzichten te verzamelen en geautomatiseerde follow-ups – perfect voor individuele gebruikers. Inclusief één aangewezen gebruiker.

Advanced

Alles in de standaardversie, plus drip-e-mailcampagnes en gedeelde afbeeldingen om de betrokkenheid en reacties te vergroten. Inbegrepen voor alle gebruikers.

Website Chat

Betrek websitebezoekers in realtime en converteer chats naar leads die worden opgeslagen in Act!.

Standard

Voeg een livechatwidget toe aan je website om realtime klantenondersteuning te bieden en de betrokkenheid te vergroten. Inclusief één aangewezen gebruiker.

Advanced

Alles in Advanced Standard, plus ondersteuning voor meerdere chatgebruikers en meerdere websites. Afdelingsgebaseerde routering zorgt ervoor dat gesprekken naar de juiste agenten worden doorgestuurd, wat de reactietijden verkort en zorgt voor efficiëntere, persoonlijkere ondersteuning voor uw hele team. Inbegrepen voor alle gebruikers.

Advanced

Alles in Advanced Standard, plus ondersteuning voor meerdere chatgebruikers en meerdere websites. Afdelingsgebaseerde routering zorgt ervoor dat gesprekken naar de juiste agenten worden doorgestuurd, wat de reactietijden verkort en zorgt voor efficiëntere, persoonlijkere ondersteuning voor uw hele team. Inbegrepen voor alle gebruikers.

Online Formulieren

Verzamel leads en klantgegevens met aanpasbare webformulieren die Act! automatisch bijwerken en vervolgacties activeren.

Standard

Integreer aanpasbare contactformulieren en publiceer online formulieren en vragenlijsten om efficiënt klantgegevens te verzamelen – geen codering vereist. Alle inzendingen worden naadloos gesynchroniseerd met Act!, waardoor het eenvoudig is om inzichten op één plek vast te leggen en te beheren. Eén aangewezen gebruiker is beschikbaar.

Advanced

Alles in de Advanced Standard-versie, plus de mogelijkheid om dripcampagnes te starten, kansen direct vanuit formulierinzendingen te creëren en afbeeldingen te delen om klantinteracties te verrijken. Inbegrepen voor alle gebruikers.

Advanced

Alles in de Advanced Standard-versie, plus de mogelijkheid om dripcampagnes te starten, kansen direct vanuit formulierinzendingen te creëren en afbeeldingen te delen om klantinteracties te verrijken. Inbegrepen voor alle gebruikers.

Online Event Management

Plan, promoot en volg RSVP's voor webinars en evenementen terwijl je herinneringen en follow-ups automatiseert in Act!.

Standard

Maak en publiceer online aanmeldpagina's voor evenementen die automatisch nieuwe contacten toevoegen aan Act!, in groepen indelen en deze koppelen aan evenementen met automatische herinneringen en follow-ups om de opkomst te verhogen. Inclusief één aangewezen gebruiker.

Advanced

Alles in de Advanced Standard-versie, plus beheer van evenementen voor meerdere gebruikers, drip-e-mailcampagnes, de mogelijkheid om kosten in rekening te brengen voor evenementen en verbeterde tools voor naadloze evenementcoördinatie. Inbegrepen voor alle gebruikers.

Advanced

Alles in de Advanced Standard-versie, plus beheer van evenementen voor meerdere gebruikers, drip-e-mailcampagnes, de mogelijkheid om kosten in rekening te brengen voor evenementen en verbeterde tools voor naadloze evenementcoördinatie. Inbegrepen voor alle gebruikers.

Groepen & Zoeken
Zoeken en opzoeken

Vind direct wat je nodig hebt dankzij de krachtige zoekopties.

Groepen en filters

Organiseer vergelijkbare contacten in groepen voor gerichte communicatie of verkoopacties.

Dynamische groepen

Organiseer vergelijkbare contactpersonen in dynamische groepen op basis van door jou gedefinieerde criteria.

Geavanceerde query's

Voer aangepaste, uitgebreide databasequery's uit, inclusief het gelijktijdig doorzoeken van meerdere veldtypen en bereiken.

Kansen- en pijplijnbeheer
Opportunity beheer

Registreer en beheer belangrijke details over verkoopkansen, zoals status, waarde, geschatte sluitingsdata en meer voor elke verkoopdeal.

Sales proces management

Beheer verkoopkansen met een eenvoudig, kant-en-klaar verkoopproces of een proces dat is afgestemd op de verkoopmethodologie van jouw bedrijf.

Producten en prijzen

Registreer en beheer uw catalogus in Act! en koppel producten en prijzen aan Opportunities.

Verkooppijplijnbeheerweergave

Bekijk een complete, visuele weergave van je salespijplijn in één oogopslag om de omzet te voorspellen, je strategie aan te passen en je inspanningen snel te focussen. Contextuele KPI's bieden een direct overzicht van statistieken zoals het percentage gesloten deals, de waarde van gesloten en gewonnen deals, open deals en meer, gebaseerd op de filters die je toepast.

Verkoop-KPI's - Standaard- en aangepast

KPI's bieden een snel overzicht van de verkoopactiviteiten en -prestaties voor de maand of het kwartaal. Creëer aangepaste KPI's voor extra inzicht in de verkoopeffectiviteit.

Kanbanbord voor verkoopkansen

Verplaats verkoopkansen van fase naar fase door de pijplijn met een eenvoudige sleep- en neerzetbeweging en zie hoe jouw sales funnel direct wordt bijgewerkt.

Offertes

Genereer standaard offertes in .doc-formaat met behulp van optionele Microsoft Word-integratie.

Interactieve offertes

Sluit meer deals met aanpasbare online offertes. Inclusief geautomatiseerde planning van vervolgactiviteiten en klantherinneringen, offertedashboards en -rapporten, en veilige betalingsverwerking.

Standard

Maak, verstuur en accepteer eenvoudig online offertes: perfect voor individuele gebruikers die hun eigen verkoopproces beheren.

Advanced

Alles in Advanced Standard, plus ondersteuning voor meerdere gebruikers voor teams en organisaties, geavanceerde rapportage voor diepere inzichten en de mogelijkheid om e-mailsjablonen te selecteren voor snellere, consistentere communicatie.

Advanced

Alles in Advanced Standard, plus ondersteuning voor meerdere gebruikers voor teams en organisaties, geavanceerde rapportage voor diepere inzichten en de mogelijkheid om e-mailsjablonen te selecteren voor snellere, consistentere communicatie.

Rapportage en analyse
Rapportage

Bekijk en pas meer dan 80 kant-en-klare rapporten aan, van contactlijsten tot activiteitenrapporten en verkoopprestatiegegevens.

Act! Insight - Dashboards en analyses

Begeleid besluitvorming met rijke, bruikbare inzichten uit interactieve Act! Insight-dashboards die de prestaties van individuen, teams en bedrijven bestrijken. Monitor KPI's voor verkoop, marketing en bedrijfsgezondheid om slimmere besluitvorming te stimuleren.

Integraties
Integratie met Office: exporteren naar Excel/Word

Werk naadloos samen met Microsoft® Office vanuit Act!.

Integratie met Outlook - Contacten/Agenda/E-mail

Werk naadloos samen met Microsoft® Outlook® vanuit Act!.

Google-integratie - Contacten/Agenda/E-mail

Integreer naadloos met Google™ vanuit Act!.

Integratie van Outlook en Google voor Apple Mac OS-gebruikers

Werk naadloos samen met Microsoft® Outlook® en Google™ vanuit Act! op Mac OS.

Act! Connect - Integratie met populaire apps

Maak verbinding met honderden apps die de kracht en het bereik van Act! vergroten via Act! Connect.

Boekhoudintegratie

Verbind Act! naadloos met boekhoudsoftware om klantenrecords te synchroniseren, financiële inzichten te verkrijgen en belangrijke statistieken zoals facturen, betalingen en openstaande vorderingen te bekijken - allemaal op één plek.

Administratie en maatwerk
Voorkeuren

Pas de manier waarop Act! werkt aan voor u, uw team of uw bedrijf voor maximale productiviteit.

Gebruikersbeheer

Voeg eenvoudig gebruikers toe aan Act! om ze aan boord te krijgen en creëer een teamrol om vervolgens voorkeuren in te stellen, processen te definiëren en beveiligings- en deelrechten te configureren.

Lay-out ontwerper

Pas de manier aan waarop jouw klantgegevens worden weergegeven door velden, labels, achtergronden, keuzelijsten, afbeeldingen en meer te configureren.

Aangepaste velden

Voeg aangepaste velden toe om gegevens vast te leggen die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van jouw bedrijf of branche.

Multi-Factor Authenticatie

Bescherm jouw Act!-gegevens met Multi-Factor Authentication, een authenticatieproces in meerdere stappen dat ongeautoriseerde toegang tot jouw account helpt voorkomen.

Custom Tables

Beheer gedetailleerde, branchespecifieke gegevens zoals verzekeringspolissen, servicecontracten, hypotheken of projecten in een onbeperkt aantal tabellen met aangepaste branchetabellen.

€10/gebruiker/maand

€5/gebruiker/maand

Platform & Technologie
Gegevens importeren

Importeer bestaande Act!-databases of haal contactgegevens op uit andere CRM-systemen of externe lijsten via .csv-bestanden.

API (externe verbindingen)

Schakel externe services en toepassingen in om gegevens of functionaliteit uit te breiden of te verbeteren en zo jouw Act!-ervaring te verbeteren.

Veilige AWS-hosting

Act! Cloud wordt gehost op het Amazon Web Services (AWS)-platform en biedt de beste prestaties, beveiliging en betrouwbaarheid in zijn klasse.

Automatische upgrades

Automatische upgrades zorgen ervoor dat je productief wordt en blijft. Wij zorgen voor de technische details, zodat jij je kunt concentreren op jouw bedrijf en jouw klanten.

Nachtelijke back-ups

Je kunt erop vertrouwen dat jouw gegevens te allen tijde beschermd zijn en dat je gedekt bent in geval van een ongeplande storing of ramp.

Desktop sync

Implementeer een desktopclient en synchroniseer gegevens heen en weer naar de cloud voor maximale flexibiliteit.

€10/gebruiker/maand

€10/gebruiker/maand

€10/gebruiker/maand

Cloudopslag

15 GB

25 GB

35 GB

Extra cloudopslag (per 5 GB)

€4/maand (volumekortingen van toepassing)

€4/maand (volumekortingen van toepassing)

€4/maand (volumekortingen van toepassing)

Professionele diensten/ondersteuning
Online klantportaal

Bied klanten 24/7 veilige selfservicetoegang tot hun accountgegevens en documenten.

€100/maand/account

Projectmanagement

Plan, volg en beheer projecten naadloos, terwijl je teams en klanten op één lijn houdt.

Marketing

E-mailmarketing
E-mailverzendingen/maand

Verhoog jouw maandelijkse e-mailverzendlimieten naarmate jouw communicatiebehoeften toenemen, of stap over naar een hoger niveau van Act! Advantage voor hogere verzendlimieten en extra functies.

2.500 e-mails/maand naar onbeperkt aantal contacten

25.000 e-mails/maand naar onbeperkt aantal contacten

50.000 e-mails/maand naar onbeperkt aantal contacten

E-mailmarketing

Creëer en verstuur effectieve e-mailcampagnes waarvan bewezen is dat ze de verkoop aan uw Act!-contacten stimuleren.

Meer dan 170 responsieve sjablonen

Ga aan de slag met meer dan 170 mobiele responsieve e-mailsjablonen die passen bij jouw branche, bedrijf en communicatiestijl. Kies uit een gevarieerde bibliotheek met promotionele, transactionele, webinar- en e-nieuwsbriefsjablonen voor het opzetten van campagnes.

Interactieve sjablooneditor

Bewerk bestaande of maak jouw eigen mobiele responsieve e-mailcampagnes met de interactieve sjablooneditor.

E-mailtracking en -statistieken

Bekijk campagnestatistieken in realtime, zoals geopende campagnes, kliks en vergelijkbare statistieken per campagne of voor het hele bedrijf ten opzichte van een door jou toegepast tijdsbestek. Zo krijg je inzicht in het succes van campagnes en kun je jouw marketingstrategie in de loop van de tijd verbeteren.

Dripmarketing

Creëer meerfase dripcampagnes met behulp van de visuele workflowdesigner om een reeks geautomatiseerde campagnes of berichten naar prospects en klanten te versturen. Bekijk e-mailstatistieken en beheer abonnees in elke fase van uw dripcampagnes.

Visuele workflowontwerper

Gebruik de visuele workflowontwerper, die een grafische weergave biedt van de communicatiestroom van jouw bedrijf, om eenvoudig drip- of nurturecampagnes op te zetten. Bewerk bestaande fasen of voeg nieuwe toe vanuit deze intuïtieve workflowweergave.

Campagnekalender

Weet wanneer campagnes worden verzonden met de marketingkalender, die geplande campagnes weergeeft in dag-, week- en maandweergave. Filter op gebruiker, eenmalige verzending of terugkerende campagnes. Zoom in op elke campagne voor meer details.

Tools voor leverbaarheid en naleving

Je kunt erop vertrouwen dat campagnes jouw inbox bereiken, want Act! Marketing wordt ondersteund door een deskundig deliveryteam dat je helpt de afzenderreputatie van jouw bedrijf te beheren en je uitstekende afleverpercentages biedt. Krijg toegang tot talloze tools voor AVG-naleving, spamanalyse, beheer van afmelden met meerdere afmeldsjablonen en nog veel meer.

AI-schrijfassistent

Maak gebruik van geavanceerde AI binnen Act! Marketing om moeiteloos overtuigende marketingcontent te creëren voor e-mails, landingspagina's, webinaruitnodigingen en meer.

Act! Email-marketing Plus

€79/maand/account

25.000 e-mailverzendingen

Kant-en-klare campagnes

Geef jouw marketinginspanningen snel een boost met kant-en-klare, vooraf opgezette campagnes waarmee je eenvoudig verkoopacties, e-mails voor potentiële klanten, uitnodigingen voor webinars of evenementen, welkomstmails, terugkerende nieuwsbrieven en nog veel meer kunt plannen en verzenden.

HTML-e-maileditor

Importeer en bewerk bestaande HTML-campagnesjablonen met de WYSIWYG-e-maileditor of bouw nieuwe HTML-campagnes helemaal zelf.

URL-verkorter

Verkort, organiseer en volg URL's moeiteloos voor duidelijkere, professionelere links.

Delen op socials

Publiceer campagnes op sociale media zoals Facebook, LinkedIn en Facebook om de sociale netwerken van jouw bedrijf te betrekken en jouw bereik te vergroten. Genereer verkeer naar sociale netwerken met sociale knoppen in de voettekst van jouw campagnes.

Landingspagina's

Kies uit een gecategoriseerde bibliotheek met kant-en-klare landingspaginasjablonen of ontwerp en creëer je eigen sjablonen met stapsgewijze begeleiding. Integreer lead capture-formulieren om je prospectdatabase te vergroten. Nieuwe leads worden automatisch toegevoegd aan Act! zodra een formulier is ingevuld.

Enquêtes

Maak online enquêtes en polls met verschillende vraagtypen, waaronder keuzerondjes, schuifregelaars, beoordelingen en meer, om informatie te verzamelen over prospects en klanten. Antwoorden worden automatisch gekoppeld aan velden in Act! voor uitgebreidere prospect- en klantprofielen.

Teambeheer

Geef teamleden toegang om specifieke campagnes, sjablonen en landingspagina's te beheren.

Responsgestuurde nurturemarketing

Creëer zeer gepersonaliseerde, responsgestuurde nurturemarketingcampagnes met beslisbomen en een of meer acties, zodat Act! Marketing Automation het werk voor je doet. Campagnes worden automatisch geactiveerd door reacties van ontvangers op basis van door jou gedefinieerde criteria. De ontvangerslijsten die aan jouw nurturecampagnes zijn gekoppeld, zijn altijd up-to-date, omdat wijzigingen in de bijbehorende Act!-groepen automatisch in jouw campagnelijsten worden verwerkt.

Marketingautomatisering
Marketingautomatisering naar CRM-workflow

Automatiseer de workflow tussen sales en marketing om de betrokkenheid in elke fase van de customer journey te maximaliseren. Zie hoe Act! Marketing Automation realtime responsgegevens omzet in verkoopacties. Zo wordt iedereen op de hoogte gebracht van nieuwe prospects, krijgen follow-ups prioriteit en wordt een compleet beeld van de betrokkenheid geboden in één oplossing. Informeer Act!-gebruikers via e-mail en creëer automatisch Act!-activiteiten en -kansen op basis van campagne-, landingspagina- en website-interacties, of ingevulde leadformulieren en enquêtes.

Act! Marketing Automation

€199/maand/account

50.000 e-mailverzendingen (bevat alles in Act! Email Marketing Plus)

Act! Marketing Automation

€199/maand/account

50.000 e-mailverzendingen

Asset Tracking

Meet de betrokkenheid bij YouTube-video's en pdf's om de meest impactvolle marketingmiddelen van jouw bedrijf te identificeren. Bekijk de bestede tijd en paginabezoeken. Voer A/B-tests uit met verschillende middelen. Implementeer lead capture-formulieren en forceer inloggen om middelen te blijven bekijken. Stuur gekwalificeerde leads automatisch naar Act! voor directe follow-up. Bekijk voor meer inzicht het middelendashboard met het aantal vertoningen, de gemiddelde bestede tijd, gegenereerde leads, ROI en meer.

Geavanceerde lead capture

Til lead capture en enquêtes naar een hoger niveau met geavanceerde formulieren en enquêtes die verdere acties in Act! mogelijk maken. Creëer automatisch Act!-activiteiten en -kansen op basis van de reacties van de ontvanger. Stuur meldingen naar Act!-gebruikers wanneer er reacties binnenkomen. Voeg zelfs automatisch contacten toe aan specifieke campagnes.

Leadbeheer en -scoring

Gebruik lead scoring om inzicht te krijgen in jouw meest geïnteresseerde prospects op basis van campagnebetrokkenheid, reacties op enquêtes/webformulieren en website-interacties. Geprioriteerde leads worden automatisch in Act!-groepen geplaatst voor eenvoudige sales follow-up. Stel geautomatiseerde taken en meldingen in Act! in om deals te sluiten en sneller te verkopen.

Evenementenmarketing

Organiseer succesvolle webcasts en beurzen met een nurture-sjabloon speciaal ontworpen voor marketingevenementen. Verstuur uitnodigingen voor evenementen, verzamel registratiegegevens, volg deelnemers, stuur bedankmails en meer.

Websiteactiviteit volgen

Bekijk de interacties van zowel geïdentificeerde als anonieme bezoekers op jouw website vandaag, gisteren, deze week, vorige week of de afgelopen 30 dagen. Bekijk websitebezoekers in realtime en ga in gesprek met geïdentificeerde prospects wanneer ze het meest geïnteresseerd zijn. Krijg uitgebreide inzichten met het Web Intel-dashboard voor bezoekersprofielen, interacties per bezoek, bouncepercentages, verkeersbronnen en in- en uitstappagina's. Webbezoeken worden verwerkt in lead scoring-profielen en creëren automatisch activiteiten voor sales follow-ups in Act!.

Progressieve profilering

Verzamel in de loop van de tijd informatie over een prospect met korte enquêtes die vragen weergeven op basis van wat je al weet over een lead om geleidelijk een rijk prospectprofiel op te bouwen

A/B-testen

Test specifieke elementen van twee campagnes om de meest impactvolle onderwerpregels, e-mailcontent en meer te bepalen. Gebruik de resultaten om je content continu te verbeteren.

Diensten en add-ons
Extra e-mailverzendingen (per 2500/maand)

€15/maand (volumekortingen van toepassing)

€15/maand (volumekortingen van toepassing)

€15/maand (volumekortingen van toepassing)

Extra domeinen (per domein)

€50/maand

€50/maand

(één inbegrepen)

Verificatie van e-maillijst

Controleer en schoon jouw e-maillijst in realtime op om het bouncepercentage te verlagen en de bezorging van e-mails te verbeteren.

250 scans/maand

2.500 scans/maand

5.000 scans/maand

Verificatie van e-maillijst - Extra scans

€4/maand/1.000 (volumekortingen van toepassing)

€4/maand/1.000 (volumekortingen van toepassing)

€4/maand/1.000 (volumekortingen van toepassing)



Bel ons gerust voor een persoonlijk gesprek, antwoorden op je vragen of om direct een demo in te plannen.

088 002 9000 Plan een demo

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();