Integratie van SnelStart met een CRM-systeem zoals Act! kan je helpen om aanzienlijke productiviteitswinsten te behalen, waardoor je meer tijd hebt om je te concentreren op het bedrijf en de klanten.
Act! CRM biedt een rijke en geavanceerde reeks integratiefuncties met SnelStart waarmee jij en je team mee kunnen werken om eenvoudig gegevens tussen beide programma's te synchroniseren. Wanneer je je SnelStart-boekhouding koppelt met je Act! CRM-database, kan je gemakkelijk gegevens van klanten en leveranciers uitwisselen en hoef je niks meer hoeft over te typen. Via een tabblad in Act! heb je een duidelijk overzicht van de factuurgeschiedenis (openstaande posten) per relatie, over meerdere boekjaren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om verkoopkansen om te zetten in orders in SnelStart, waarbij elk product dat aan de verkoopkans gekoppeld is, een orderregel wordt. Ook kun je eenvoudig in een keer alle SnelStart-relaties of -artikelen importeren in Act! CRM. Kijk ook eens op deze pagina voor de voordelen van Act! CRM.
In een CRM-systeem worden diverse klant- en relatiegegevens bewaard. Denk bijvoorbeeld aan verkoopafspraken, -kansen, e-mailverkeer en campagnes. Dankzij de koppeling worden de contactgegevens van al je relaties in SnelStart en Act! CRM gesynchroniseerd.
Je hebt altijd het juiste artikel bij de hand in beide systemen. Minder fouten: hoe nauwkeurig je ook werkt, een foutje is snel gemaakt. En een fout herstellen kost tijd zonder dat het geld oplevert. Een koppeling voorkomt vergissingen.
Facturen die je in Act! CRM doorzet, worden automatisch overgenomen in SnelStart. Boek ze zelf als "betaald" en de status wordt direct geüpdatet in het CRM-systeem. Handmatig overnemen hoeft niet meer. Zo bespaar je tijd met SnelStart en CRM.
Het kiezen van de juiste CRM voor SnelStart kan een uitdaging zijn. Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen over de integratie van SnelStart met Act!. Wil je meer informatie over Act!-integratie met SnelStart, vraag dan een demo aan.
Gratis integratie vanaf de Act! Growth Suite Professional versie. Bekijk hier onze producten & prijzen.
Ja, met Act! CRM kun je eigen velden aanmaken die voor jouw bedrijf van belang zijn. Deze velden kun je via de integratie koppelen aan je SnelStart-boekhouding.
Act! CRM integreert met SnelStart InBalans, InZicht en InControl
TendenZ biedt volledige ondersteuning en beschikt over een helpdesk voor zowel CRM als ICT.
De SnelStart-integratie kan eenvoudig worden ingesteld door een paar simpele stappen te volgen.
“De samenwerking bevalt heel goed. We hebben te maken met kundige mensen, goed bereikbaar en gericht op het zo snel mogelijk verhelpen van eventuele problemen”
“Als we Act! CRM goed bijhouden, kunnen we onze acquisitie heel doeltreffend en nauwgezet forecasten.”
“De verwachtingen die we van Act! hadden, worden waargemaakt. We ontdekken steeds nieuwe functionaliteiten.”
“Dankzij het bundelen van eerder separaat werkende systemen, kunnen we klanten nu nog beter bedienen.”
“Dit systeem is – in ons geval – ultiem afgestemd op het leggen van allerlei koppelingen tussen voorheen separaat opererende databestanden.”
“Of je het bij Act! CRM nu driedimensionaal, ondersteboven of van rechts naar links wilt hebben: het kan allemaal.”
“Onze inkomsten zijn gegroeid, de klanttevredenheid is groot en de efficiency is toegenomen. Ik kan het niet anders zien dan dat Act! CRM in deze positieve ontwikkelingen een relevante rol speelt.”
“Act! CRM heeft ervoor gezorgd dat onze offline marketing en communicatie een grote efficiëntieslag hebben gemaakt.”
“In één oogopslag zijn belangrijke gegevens als omzetcijfers, managementrapportages en verkoopverwachtingen te bekijken”
©2020 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Swiftpage product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of Swiftpage ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.