(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:780607,hjsv:6}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');

SnelStart en CRM

Integratie van SnelStart met een CRM-systeem zoals Act! kan je helpen om aanzienlijke productiviteitswinsten te behalen, waardoor je meer tijd hebt om je te concentreren op het bedrijf en de klanten.

Probeer gratis Contact

Laat SnelStart en Act! CRM naadloos samenwerken om elke dag tijd te besparen

Act! CRM biedt een rijke en geavanceerde reeks integratiefuncties met SnelStart waarmee jij en je team mee kunnen werken om eenvoudig gegevens tussen beide programma's synchroniseren. Wanneer je je SnelStart-boekhouding koppelt met je Act! CRM-database, kan je gemakkelijk gegevens van klanten en leveranciers uitwisselen en je hoeft niks meer hoeft over te typen. Via een tabblad in Act! heb je een duidelijk overzicht van de factuurgeschiedenis (openstaande posten) per relatie, over meerdere boekjaren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om verkoopkansen om te zetten in orders in SnelStart, waarbij elk product dat aan de verkoopkans gekoppeld is een orderregel wordt. Ook kun je eenvoudig in een keer alle SnelStart-relaties of -artikelen importeren in Act! CRM.

Contactsynchronisatie SnelStart Act! CRM

Contactsynchronisatie

In een CRM-systeem worden diverse klant- en relatiegegevens bewaard. Denk bijvoorbeeld aan verkoopafspraken, kansen, e-mailverkeer en campagnes. Dankzij de koppeling worden de contactgegevens van al je relaties in SnelStart en Act! CRM gesynchroniseerd.

Synchroniseren van artikelen

Je hebt altijd het juiste artikel bij de hand in beide systemen. Minder fouten: hoe nauwkeurig je ook werkt, een foutje is snel gemaakt. En een fout herstellen kost tijd zonder dat het geld oplevert. Een koppeling voorkomt vergissingen.

Artikelsynchronisatie SnelStart Act! CRM
Factuursynchronisatie SnelStart Act! CRM 

Factuursynchronisatie

Facturen die in Act! CRM doorzet worden automatisch overgenomen in SnelStart. Boek ze zelf als betaald en de status wordt direct geüpdatet in het CRM-systeem. Handmatig overnemen hoeft niet meer. Zo bespaar je tijd met SnelStart en CRM.

Waarom SnelStart synchroniseren met Act! CRM?

  • Koppel je eenvoudig SnelStart-administratie met je Act! CRM-database.
  • Overzicht factuurgeschiedenis van openstaande en betaalde facturen met daarin o.a. factuurbedrag, krediettermijn, aantal dagen open etc.
  • Opslaan van facturen als PDF.
  • Wisselen tussen boekjaren.
  • Volledige synchronisatie van contactgegevens, debiteur-/crediteurnummer, KvK-gegevens, IBAN, e-mailadressen t.b.v. digitale facturatie en nog veel meer.
  • Importeer gegevens vanuit SnelStart naar Act! CRM inclusief een duplicaatcontrole.
  • Zet verkoopkansen door naar SnelStart-orders, inclusief 'Extra velden'.
  • Werken met meerdere SnelStart-administraties.
  • Importeren SnelStart-artikelen als Act!-producten.

Gratis en gemakkelijk in te stellen

14 dagen Act! proefversie

Proefperiode starten

Veelgestelde vragen over SnelStart en CRM

Het kiezen van de juiste CRM voor SnelStart kan een uitdaging zijn. Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen over de integratie van SnelStart met Act!. Wil je meer informatie over Act! integratie met SnelStart, vraag dan een demo aan.

  • Wat zijn de kosten van de SnelStart integratie?

    Gratis integratie vanaf de Act! Growth Suite Professional versie. Bekijk hier onze producten & prijzen.

  • Kan ik eigen velden toevoegen met Act!?

    Ja, met Act! CRM kun je eigen velden aanmaken die voor jou bedrijf van belang zijn. Deze velden kun je via de intergratie koppelen aan je SnelStart boekhouding.

  • Welke versies van SnelStart ondersteunen de Act!-integratie?

    Act! CRM integreert met SnelStart- InBalans, InZicht en InControl

  • Welke ondersteuning voor de koppeling is er?

    TendenZ biedt volledige ondersteuning en beschikt over een helpdesk voor zowel CRM als ICT.

  • Hoe kan ik de integratie van SnelStart met Act! Instellen?

    De SnelStart-integratie kan eenvoudig worden ingesteld door een paar eenvoudige stappen te volgen.

Nog niet overtuigd? Lees waarom onze klanten enthousiast zijn over Act!:

var image = document.createElement("img"); image.src ='//connect.onlinesucces.nl/?cookie=0&i=5ccbbb61232107f5a7c340077672aeca5e301fe7&ts='+new Date().getTime()+'&f='+encodeURIComponent(document.location.href)+'&r='+encodeURIComponent(document.referrer)+'&t='+encodeURIComponent(document.title); var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();