Bel nu 010 2950 600 of Probeer gratis »

CRM op mobiel

Customer Relationship Management is niet langer beperkt tot de computer. Met CRM op uw mobiel kan het net zo gemakkelijk via een smartphone. Uw klantinformatie is altijd actueel beschikbaar. Bovendien is de informatie overal ter wereld op te vragen.

Hoge arbeidsproductiviteit

CRM op mobiele telefoons wint snel in populariteit. Dat is niet zo gek wanneer de voordelen van een dergelijke oplossing op een rij worden gezet. CRM vanaf een smartphone is een must voor elke organisatie. De arbeidsproductiviteit en de interne communicatie binnen ondernemingen stijgen wanneer gebruik wordt gemaakt van een mobiel CRM systeem. Ook de efficiëntie van bedrijfsprocessen neemt toe, wat leidt tot lagere kosten van het klantmanagement.

Alle gegevens bij de hand

Een groot pluspunt van CRM op uw mobiel is dat uw medewerkers gemakkelijker betrokken worden in de informatiestromen binnen een bedrijf. Buitendienstpersoneel kan bijvoorbeeld onderweg de laatste verkoopgegevens of klantinformatie opzoeken. De informatie van de verschillende bezoeken aan een klant, de agenda en het activiteitenmanagement zijn belangrijke onderdelen van een goed CRM-systeem. Ook het aantal bezoeken, de operationele planning en routeplanning kunnen in een mobiel CRM systeem worden verweven. U zoekt eenvoudig een klant op en kiest het telefoonnummer. En adresgegevens zijn in no-time verkrijgbaar.

Voordelen CRM op mobiel

  • Betere interne communicatie: het systeem is altijd actueel. Dat resulteert in een optimale informatie-uitwisseling tussen de binnen- en buitendienstmedewerkers.
  • Hogere arbeidsproductiviteit: u doet geen dubbel werk meer. Nieuwe gegevens en mutaties worden meteen op locatie ingevuld.
  • Grotere klanttevredenheid: klanten worden beter geholpen doordat hun gesprekspartner beter op de hoogte is.
  • Belangrijke informatie altijd bij de hand: medewerkers beschikken altijd en overal over klantinformatie, analyses en rapporten.

 

Medewerkers willen overal en altijd toegang hebben tot belangrijke informatie, zo ook tot het CRM systeem. Concluderend kan het gebruik van het CRM systeem op uw mobiele telefoon de productiviteit van de medewerkers verhogen en de kosten verlagen.

Hoge klanttevredenheid met het Act! CRM systeem

Het CRM systeem Act! maakt Customer Relationship Management op afstand toegankelijker. Omzetgroei en productievere medewerkers zijn redenen voor organisaties om mobiele CRM in te voeren. Het verbeteren van de klantenservice is bovendien een veel genoemde beweegreden. Dit onderstreept dat niet alleen de interne organisatie profiteert van mobiele bedrijfsapplicaties. Deze verhogen eveneens de klanttevredenheid.