Een cloudgebaseerde oplossing kan de perfecte keuze zijn voor bedrijven die behoefte hebben aan flexibiliteit in hun CRM. Act! helpt je bij het runnen van je bedrijf op jouw voorwaarden, zodat je kunt werken waar, wanneer en hoe je maar wilt.
Act! CRM Cloud-oplossingen bieden een ongeëvenaard gemak, kosteneffectiviteit en verbeterde beveiliging die organisaties zoals de jouwe de flexibiliteit geven die je nodig hebt om jouw bedrijf te runnen zoals jij dat wilt.
Ga direct aan de slag met directe online toegang tot uitgebreide contact-, agenda- en opportunitygegevens die toegankelijk zijn vanaf jouw laptop, tablet en mobiele apparaat. Werk online voor realtime toegang tot Act! of werk offline en synchroniseer wijzigingen wanneer je opnieuw verbinding maakt.
Stel je gerust met een moderne en veilige cloud-omgeving. Van automatische back-ups tot robuuste herstelprocessen, Act! zorgt voor alle technische details, zodat je je aandacht kunt houden op wat het belangrijkst is, je bedrijf.
Profiteer van transparante kosten op gebruikerslicenties, upgrades, technische ondersteuning en compatibiliteit met andere apps. Begin met het opbouwen van duurzame klantrelaties met een minimale investering vooraf en schaal op naarmate je bedrijf groeit.
Gratis en gemakkelijk in te stellen 14 dagen- proefversie
Een cloud-CRM, ook wel SaaS-CRM (Software-as-a-Service) genoemd, is gewoon een Customer Relationship Management-systeem dat cloud computing-technologie gebruikt om je CRM-toepassing te hosten. Dit betekent dat je klantgegevens worden opgeslagen op de servers van de CRM-leverancier in een datacenter, in tegenstelling tot een traditioneel CRM-systeem waar je klantgegevens worden gehost op een server in het kantoor.
Verbeterde productiviteit, universele beschikbaarheid van informatie, kosteneffectiviteit, geen benodigde installatie en voortdurend IT-onderhoud zijn slechts enkele van de vele redenen waarom het voor vele organisaties logisch is om cloudoplossingen zoals die van ons te gebruiken.
Het meest voor de hand liggende verschil tussen Cloud en on premise oplossing is waar informatie en software worden bewaard. Implementatie van software onsite servers, software en CRM-software met de cloud opgeslagen op externe servers die toegankelijk zijn via internet. Een van de belangrijkste voordelen van Cloud CRM is dat er geen problemen zijn met hardware van het onderhoud van software, met eigen beheer nemen van dingen. En zonder de vaak belangrijkste investeringsuitgaven aan computers en IT-infrastructuur van datacenter-kosten, is de 'pay as you go'-benadering van de cloud erg gemakkelijk voor veel bedrijven.
Het behalen van SOC2-compliance is een rigoureus auditproces dat wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau en is een betrouwbare indicatie van de betrokkenheid van de leverancier op het gebied van gegevensbeveiliging. Act! Cloudoplossingen en -processen ondergingen met succes het SOC2-auditproces.
Act! CRM is een zeer flexibel en functioneel relatiebeheersysteem dat een breed scala aan functies biedt die gebruikers kunnen helpen hun gegevensprocessen, privacy en beveiliging effectief te beheren in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Onze public cloud-applicaties worden gehost in een Amazon Web Services (AWS) -omgeving. We bieden ook Private Cloud-opties voor een dedicated Cloud-instantie waarmee jij je omgeving kunt afstemmen op unieke bedrijfsbehoeften of om te voldoen aan strikte beveiligingsmandaten.
“De samenwerking bevalt heel goed. We hebben te maken met kundige mensen, goed bereikbaar en gericht op het zo snel mogelijk verhelpen van eventuele problemen”
“De verwachtingen die we van Act! hadden, worden waargemaakt. We ontdekken steeds nieuwe functionaliteiten.”
“Dankzij het bundelen van eerder separaat werkende systemen, kunnen we klanten nu nog beter bedienen.”
“Dit systeem is – in ons geval – ultiem afgestemd op het leggen van allerlei koppelingen tussen voorheen separaat opererende databestanden.”
“Of je het bij Act! CRM nu driedimensionaal, ondersteboven of van rechts naar links wilt hebben: het kan allemaal.”
“Act! CRM heeft ervoor gezorgd dat onze offline marketing en communicatie een grote efficiëntieslag hebben gemaakt.”
“Onze interne en externe communicatie is dankzij Act! CRM en de Bezoekregistratie App sterk geprofessionaliseerd”
“Onze inkomsten zijn gegroeid, de klanttevredenheid is groot en de efficiency is toegenomen. Ik kan het niet anders zien dan dat Act! CRM in deze positieve ontwikkelingen een relevante rol speelt.”
“In één oogopslag zijn belangrijke gegevens als omzetcijfers, managementrapportages en verkoopverwachtingen te bekijken”
©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Swiftpage product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of Swiftpage ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.